فعالان نانو بسته خدمات راه‌اندازی کسب و کار دریافت می‌کنند

ستاد توسعه فناوری نانو در حوزه های مختلفی به شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال این حوزه خدمات گوناگونی ارائه می‌دهد.

نانو

فعالان نانو بسته خدمات راه‌اندازی کسب و کار دریافت می‌کنند

به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، یکی از این خدمات ویژه، بسته راه اندازی کسب و کار است. تیم‌های فناور و شرکت‌های فعال در حوزه نانو بیش از ۱۰ خدمت مختلف دریافت می‌کنند. اما هر کدام از این بسته‌های خدمتی ممکن است خود شامل چندین خدمت مختلف باشد.

برای نمونه بسته خدمات راه اندازی کسب و کار خود شامل خدمات مختلفی است. فعالان فناور، تیم‌ها و شرکت‌های این حوزه در صورت نیاز می‌توانند با صرف کمترین زمان و به صورت یکپارچه از خدمات پکیج راه اندازی کسب و کار و خدمات ثبتی، حقوقی شرکت‌ها بهره‌مند شوند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند به صورت موردی نیز از سرفصل‌های تعریف شده در آیین نامه این بسته خدمتی بهره‌مند شوند.

اخذ کارت بازرگانی یکی از خدمات این بسته است و به شرکت‌های نانویی و تیم‌های فعال در این حوزه کمک می‌شود تا کارت بازرگانی دریافت کنند. شرکت‌های مورد حمایت جهت بهره‌مندی از خدمات اخذ گواهی ارزش افزوده، بایستی درخواست خود را ثبت و پس از اتمام پروژه، مستندات مورد نظر را بارگذاری کنند.

اخذ مفاصاحساب مالیاتی و مفاصاحساب تامین اجتماعی نیز از جمله دیگر خدمات قرار گرفته در این بسته خدمتی است.

همچنین خدماتی مانند، ثبت شرکت، تشکیل پرونده مالیاتی، تشکیل پرونده بیمه تامین اجتماعی و اخذ کد کارگاهی و  اخذ گواهی ارزش افزوده، به تیمهای فناور ارائه می‌شود.

خدماتی مانند ثبت نشان تجاری و نرم‌افزارهای، اداری، حسابداری و مالی نیز در این بسته قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *