جاکارتی2
پکیج آموزشی:

ساخت جاکارتی چرم ساده

هر کدام از ما، کارت های زیادی به همراه داریم که قراردادن آن در یک جاکارتی می تواند هم به کارت ها نظم ببخشد و هم دسترسی ما را به کارت ها آسان کند. در این پکیج شیوه ساخت یک جاکارتی ساده و کاربردی به شما آموزش داده می شود. حقیقت این امر ‏این است که هنر چرم، تنها برای لذت بردن یا پر کردن اوقات فراقت شما نیست. شما می‌توانید با ‏آموزش‌های لازم از آن کسب درآمد کنید و یا حتی با آن کارآفرینی کنید.‏این پکیج دارای ۲ ویدئو، ۱۰ عکس و یک مقاله آموزشی بوده و نحوه ساخت یک جاکارتی ساده و شکیل را به طور کامل به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از مطالعه متن و تماشای ویدئو و عکس های آموزشی آن، بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و کسب درآمد کنید.
جاکارتی چرم
گلدوزی2
پکیج آموزشی:

آموزش گلدوزی

اگر علاقه به هنر‌های دستی هستید، می‌توانید بعد از یک روزه خسته‌کننده در حالیکه به تماشای تلویزیون مشغول هستید، کار گلدوزی که آرام‌بخش و زیباست را شروع کنید. ‏این پکیج دارای ۲ ویدئو، ۱۰ عکس و یک مقاله آموزشی بوده و نحوه گلدوزی شکیل را به طور کامل به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از مطالعه متن و تماشای ویدئو و عکس های آموزشی آن، بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و کسب درآمد کنید.
گلدوزی1
عروسک
پکیج آموزشی:

آموزش ساخت عروسک روسی

از عروسک‌های پارچه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی می‌توان عروسک روسی را نام برد. این عروسک با صورت دلنشین خود طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌است. زیرسازی و پایه و اساس این عروسک‌ها مشابه یکدیگر هستند و تفاوت آن تنها در نوع پوششان می‌باشد. با یادگیری این عروسک شما می‌توانید برای خود منبع درآمدی کسب کنید. ‏این پکیج دارای ۲ ویدئو، ۱۰ عکس و یک مقاله آموزشی بوده و نحوه ساخت این عروسک زیبا را به طور کامل به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از مطالعه متن و تماشای ویدئو و عکس های آموزشی آن، بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و کسب درآمد کنید.
عروسک
شمع
پکیج آموزشی:

آموزش شمع سازی

یکی از هنرهایی که غالبا خانم‌ها به آن علاقه دارند، شمع‌سازی می‌باشد. شما می‌توانید با روش‌های ساده شمع‌سازی را در خانه انجام دهید. شمع می‌تواند نقش پررنگی در دکوراسیون و زیبایی خانه شما داشته باشد. ما در این آموزش سعی می‌کنیم سه مدل از انواع آن را آموزش دهیم. ‏این پکیج دارای ۲ ویدئو، ۱۰ عکس و یک مقاله آموزشی بوده و نحوه ساخت شمع ها را به طور کامل به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از مطالعه متن و تماشای ویدئو و عکس های آموزشی آن، بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و کسب درآمد کنید.
شمع