کتاب های حوزه کارآفرینی تقدیم به شما علاقمندان:

راهنمای کارآفرینان

راهنمای کارآفرینان

درباره کتاب:
این کتاب توسط‎ Steve Blank ‎و‎ Bob Dorf ‎تحت عنوان‎ The Startup Owner’s ‎Manual: The Step-By-Step Guide for Building a Great Company ‎منتشر ‏شده است. کتاب راهنمای کارآفرینان، اطلاعاتی ارزشمند درباره چگونگی کسب، حفظ و افزایش ‏مشتری ارائه می‌دهد و قدم‌به‌قدم و با جزئیات کامل به کارآفرینان یاد می دهد که چگونه فرآیند ‏کشف مشتری را در عمل پیاده کنند. خواندن این کتاب برای همه ی موسسان کسب‌وکارهای نوپا، ‏سرمایه گذاران، کارآفرینان و مربیان مفید است‎.‎
این کتاب توسط سید رضا علوی در‎ ‎انتشارات جهاد دانشگاهی به فارسی نیز ترجمه شده است‎.‎
نوپای ناب

نوپای ناب

درباره کتاب:
این کتاب توسط ‏Eric Ries‏ تحت عنوان ‏The Lean Startup: How Today’s ‎Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically ‎Successful Businesses‏ نوشته شده است. ‏Ries‏ در کتاب خود یک مدل برای مدیریت چیزی ‏که تا حدودی غیر قابل کنترل است، یعنی‌ همان کسب‌وکار استارتاپی، ارائه می‌دهد. دو مفهوم ‏کلیدی در افکار ‏Ries، یادگیری و تجربه کردن هستند.‏
او بر این باور است که یک کارآفرین بر اساس روش مطرح شده در این کتاب می‌تواند یک کسب‌وکار ‏موفق راه اندازد. در ا‌ین کتاب، روش‌های تولید و مدیریت یک کسب‌وکار به‌‌صورت گام‌به‌گام و همراه با ‏مثال‌هایی از شرکت‌های بزرگ ارائه شده است.‏
این کتاب، پرفروش‌ترین کتاب آمازون در سال ۲۰۱۳ در حوزه کارآفرینی است و اصلی‌ترین دلیل ‏مطرح شدن گسترده کتاب نوپای ناب، کاربردی بودن آن در فضای کارآفرینی است.‏
کتاب نوپای ناب به شما یاد می دهد که به جای تلف کردن وقت برای ساخت برنامه‌های پیچیده برای ‏کسب‌وکار به تست چشم‌انداز خود به صورت مستمر بپردازید و خود را با شرایط تطبیق دهید.‏
چه یک فرد با تجربه در زمینه استارتاپ‌ها باشید و چه یک تازه‌کار، هر کارآفرین در تمام پروسه ‏یادگیری خود نیاز دارد تا دانش خود را در تمام سطوح راهبری و مدیریتی افزایش دهد. بنابراین، ‏خواندن این کتاب برای شما مفید است. حتی اگر شما در محیط ‌ استارتاپی نیستید، اما می‌خواهید از ‏ایده‌های مشابه برای مدیریت پروژه جدید، راه‌اندازی محصول یا خدمات جدید استفاده کنید، این ‏کتاب را بخوانید.‏
این کتاب توسط محمدجواد احمدپور، سید علی فاطمی‌خوراسگانی در انتشارات ستکا در سال ۹۴ به ‏فارسی نیز ترجمه شده است.‏
سرسختی

سرسختی در زمینه پول آفرینی

درباره کتاب:
این کتاب توسط ‏Tony Robbins‏ تحت عنوان ‏Unshakeable: Your Financial ‎Freedom Playbook‏ منتشر شده است. ‏Robbins‏ در کتاب خود یک روند گام‌به‌گام برای ‏تبدیل امور مالی و دستیابی سریع به اهداف پولی ارائه می‌دهد. اگر برای سرمایه گذاری در ‌کسب‌وکار ‏خود صرفه‌جویی ‌کرده‌اید، این کتاب را بخوانید و با توصیه های عملی ‏Robbins‏ راه خود را به ‏سمت آزادی مالی تسریع کنید.‏
خواندن این کتاب برای هر کارآفرین مشتاقی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد مدیریت جنبه‌های ‏مالی زندگی‌خود (هم شخصی و هم حرفه‌ای) است یا حتی یک فرد کارآزموده که آرزوی ادامه ‏افزایش مهارت‌هایش را در ذهن می‌پروراند، می‌تواند مفید باشد.‏
این کتاب توسط سیما فرجی در انتشارات نسل نواندیش به فارسی نیز ترجمه شده است.‏
تغییر مسیر

تغییر مسیر

درباره کتاب:
این کتاب توسط ‏Sheryl Sandberg‏ تحت عنوان ‏Lean In: Women, Work, and the ‎Will to Lead‏ منتشر شده است. ‏Sandberg‏ نویسنده، فعال اجتماعی و از مدیران ارشد ‏فیس‌بوک‌ است. او در سال ۲۰۱۲ جزو ۱۰۰ چهره برتر مجله تایم و هفتمین نفر فهرست ‏قدرتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۶ از دید مجله فوربز قرار گرفت.‏
Sandberg‏ در بخشی از کتاب خود می‌نویسد: “این کتاب را برای زنانی می‌نویسم که می‌خواهند ‏شانس خود را برای پیشرفت و دستیابی به اهدافشان‌افزایش دهند؛ چه در شغل و چه در زندگی ‏شخصی و این شامل تمام زنان در تمام مراحل زندگی و کار می‌شود؛ زنانی که تازه به دنبال کار ‏هستند، آن‎ها که شاغلند و کسانی که بعد از مدتی وقفه، خواهان برگشت به موقعیت شغلی خود ‏هستند.‏
هدف دیگرم برای نوشتن این کتاب مردانی هستند که می‌خواهند خواسته زنان به‌عنوان همسر، مادر ‏یا دختر را درک کنند و درنتیجه بتوانند در ساخت دنیایی برابر، سهیم باشند.”‏
کتاب “تغییر مسیر: زنان، شغل و میل به پیشرفت” براساس سخنرانی ‏Sheryl Sandberg‏ ‏در ‏TED Talk‏ سال ۲۰۱۰ در مورد جایگاه زنان در فضای‌ کسب‌وکار می‌باشد. خواندن این کتاب ‏برای همه کارآفرینان چه مرد و چه زن مفید است؛ چرا که با داستان‌ها، اطلاعات و توصیه‌های عملی ‏در مورد چگونگی ایجاد یک شغل رضایت‌بخش همراه است.‏
این کتاب توسط سارا ارجمند و مصطفی طرسکی در انتشارات نشر نوین به فارسی نیز ترجمه ‏شده است.‏
کارآفرینی اجتماعی

کارآفرینی رویکردی روان شناختی

درباره کتاب:
کتاب «کارآفرینی رویکردی روان شناختی»، نوشته‌ی «مارتین لاکس و ماریونا لاگونا»، ترجمه ی «دکتر سید مصطفی ‏رضوی، مصطفی علی میری و سیروس مقصودی»، توسط انتشارات «دانشگاه تهران»، در «۲۳۸» صفحه و در سال «۱۳۹۵» ‏منتشر شده است‎.‎
جوامع مختلف، نقش بسیار مهم کارآفرینی را در رشد اقتصادی، کاهش بیکاری، توسعۀ منظقه‌ای و ابداع، تأیید کرده‌اند. ‏دولت‌ها در سراسر جهان، خواهان رشد فعالیت‌های کارآفرینی شده‌اند. این کتاب با مقدمه‌ای بر روانشناسی کارآفرینی، ارائه ‏تعاریف پدیده‌ها (فصل اول) و نیز تفاوت‌های بین کارآفرینی اجتماعی و کارآفرینی در کسب‌وکار (فصل دوم) آغاز می‌شود. سه ‏فصل بعدی بر روی کارآفرین به عنوان یک شخص؛ ویژگی‌های شخصیتی (فصل سوم)، انگیزش (فصل چهارم) و جنبه‌های ‏مثبت کارآفرینان (فصل پنجم) تمرکز می‌کند‎.‎
کارآفرینی در-جامعه مدنی

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی

درباره کتاب:
کتاب «کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی: پژوهشی در سازمان های غیر دولتی‎ (NGOs) ‎ایران»، نوشته‌ی «سیدمحمد مقیمی»، ‏توسط انتشارات «موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه تهران»، در «۳۲۶» صفحه و در سال «۱۳۸۳» منتشر شده است‏‎.‎
مباحث این کتاب در دو بخش اصلی تنظیم شده است. در بخش اول ضمن بررسی کلیات سازمان‌های غیر دولتی و اهمیت آن از دیدگاه ‏سازمان ملل متحد، کارآفرینی و مدیریت کارآفرینانه در‎ NGOS (‎سازمان‌های غیر دولتی) تبیین گردیده است. در بخش دوم نیز ‏وضعیت سازمان‌های غیر دولتی ایران با رویکرد کارآفرینی و متناسب با عناصر ساختاری، رفتاری و زمینه‌ای‎ NGOS ‎تحلیل شده و ‏پیشنهاد‌هایی برای توانمندسازی‎ NGO ‎کشورمان به طبع رسیده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: ``کلیات سازمان‌های غیر دولتی``، ‏‏``سازمان‌های غیر دولتی و سازمان ملل متحد``، ``کارآفرینی در سازمان‌های غیر دولتی``، ``مدیریت کارآفرینانه سازمان‌های غیر دولتی``، ‏‏``کلیات و متدولوژی پژوهش``، ``بررسی وضعیت کلی و کارآفرینی سازمانی‎ NGO ‎های ایران``، ``بررسی عوامل ساختاری‎ NGO ‎های ‏ایران با رویکرد کارآفرینی``، ``بررسی عوامل رفتار‎ NGO ‎های ایران با رویکرد کارآفرینی``، ``بررسی عوامل زمینه‌ای‎ NGO ‎های ایران با ‏رویکرد کارآفرینی`` و ``طراحی و تبیین مدل بومی کارآفرینی سازمانی‎ NGOS ‎و ارائه پیشنهادات‎``.‎
سیاست گذاری توسعه کارآفرینی

سیاست گذاری توسعه کارآفرینی

درباره کتاب:
کتاب «سیاست گذاری توسعه کارآفرینی؛ نظریه‌ها و تجارب کشورها»، نوشته‌ی «دکتر علی داوری و ابراهیم جعفری»، توسط انتشارات ‏‏«دانشگاه تهران»، در «۳۶۲» صفحه و در سال «۱۳۹۷» منتشر شده است‏‎.‎
در کشورهای توسعه یافته، کارآفرینی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات در سیاست عمومی و در راستای ارتقای رشد و اشتغال‌زایی ‏مطرح است. بسیاری از دولت‌ها به منظور تسریع در رشد کارآفرینی برنامه‌های جدیدی را اجرا و تغییراتی در قوانین ایجاد کرده‌اند. ‏اساس این سیاست‌ها دو جهت گیری کلی حذف و کاهش موانع و تشویق کارآفرینی است. با وجود این هنوز بحث سیاست‌های توسعۀ ‏کارآفرینی موضوع بسیار جدیدی است‎.
در این راستا کتاب ``سیاستگذاری توسعه کارآفرینی`` به تألیف دکتر علی داوری (عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی) و ابراهیم ‏جعفری توسط انتشارات دانشگاه تهران منتشر شده. این کتاب در در دو بخش ۱)مروری بر ادبیات سیاستگذاری کارآفرینی و ۲)تجارب ‏کشورها و در مجموع ۱۲ فصل تدوین شده است. این کتاب یکی از معدود کتاب های حوزه سیاستگذاری کارآفرینی است که مطالعه آن ‏به علاقمندان این حوزه توصیه می گردد‎.‎
ذهن کارآفرینان

ذهن کارآفرینان

درباره کتاب:
کتاب «ذهن کارآفرینان»، نوشته‌ی «کوین جانسون»، ترجمه ی «الهام کیان‌مهر و هاجر معیری‌فرد» توسط انتشارات «بازاریابی»، در ‏‏«۳۱۲» صفحه و در سال «۱۳۹۴» منتشر شده است‎.‎
‎``‎ذهن کارآفرینان`` به واقع کتابی متفاوت از کوین جانسون در حوزه‌ی کارآفرینی است. کتابی با روش آموزش توصیفی است، بیشتر ‏کتابهایی که در حوزه‌ی مدیریت و کارآفرینی می‌خوانیم، با آموزش تجویزی نگاشته شده‌اند. به این معنا که یک استاد دانشگاه بر اساس ‏مطالعات و آموزه‌هایش، توصیه‌ها و اصولی را برای اجرا ارائه می‌کند. اما آموزش توصیفی، وصف کردن موفقیتها و شکستها و در نتیجه‌ی ‏ارائه‌ی توصیه‌هایی است که بر اساس تجربیات فرد نویسنده ارائه می‌شود. برای مثال، هیچ‌گاه نمی‌توانم آموزه‌های کتاب ``جک سخنی از ‏درون دل`` جک ولش را با بسیاری از کتابهای مدیریتی مقایسه کنم. تفاوت دیگر کتاب ذهن کارآفرینان، جسارت و ساختارشکنی قابل ‏تحسین نویسنده است که به مواردی اشاره می‌کند که به این وضوح و روشنی در جاهای دیگر ندیده بودم، برای مثال، آنجا که برخلاف ‏آموزه‌های اساتیدی چون کنت بلانچارد که تأکید بر تعادل در ترازوی زندگی دارد (تعادل بین خانواده و کار) ایشان با ارائه‌ی مثال زدن ‏ماسک ابتدا به خویش و سپس به کودک همراه در هواپیمای دچار سانحه، اعلام می‌کند که برای کارآفرین می‌بایست کارش از ‏خانواده‌اش مهمتر باشد. ویژگی بعدی کتاب، دسته‌بندی همراه با سادگی ۱۰۰ نکته در قالب هفت فصل شامل استراتژی، تحصیل، منابع ‏انسانی، سرمایه‌گذاری، بازاریابی و فروش، رهبری و انگیزه می‌باشد‎.‎
مدل های کسب و کار

مدل های کسب و کار

درباره کتاب:
کتاب «مدل های کسب و کار»، نوشته‌ی «آلن آفوا»، ترجمه ی «محمد مهدی سپهری، محمد مرادی و احسان ملیحی» توسط انتشارات ‏‏«رسا»، در «۴۷۲» صفحه و در سال «۱۳۹۰» منتشر شده است‎.‎
درباره کتاب‎ :
مدل کسب و کار چارچوبی برای خلق پول و ثروت است. درک اجزا و عناصر مدل های کسب و کار به مدیران،کار آفرینان و پژوهشگران ‏کمک می کند تا بهتر بتوانند زوایا و ابعاد گوناگون فرایند تجاری سازی ایده های نوین را درک کنند.شناخت هر چه بیشتر مدل ‏هایکسب و کار و روابط و قواعد حاکم بر آنها می تواند کسب سود بیشتر برای فعالان عرصه ی کسب وکار را تضمین کند. با این شناخت ‏، مدیران و کارآفرینان می توانند سیاست ها و راهبردهای مناسبی را در برابر دگرگونی های روز افزون دنیای امروز اتخاذ نمایند تا به ‏سود بیشتری دست یابند‎.
این کتاب چارچوبی یکپارچه برای کاوش چگونگی ساختار دهی و اجرای مدل های کسب و کار سرآمد و پربازده ارائه دهد.کتاب سرشار ‏از نکات ارزشمند و آموزنده برگرفته از مدل های کسب و کار بسیاری از بنگاه های معروف دنیا است که همراه با کندوکاو اجزاء و ‏عناصر مدل های کسب وکار مطرح می شوند. مطالعه ی این کتاب به مدیران،کارآفرینان،سرمایه گذاران،مشاوران و تحلیل گران کسب ‏وکار در بخش های گوناگون به ویژه بخش های خدماتی مانند سلامت و درمان و هم چنین دانشجویان رشته های مهندسی ‏صنایع،مهندسی فناوری اطلاعات،مدیریت راهبردی،مدیریت اجرایی،مدیریت بیمارستان،کارآفرینی،MBA،SSMEو کلیه ی کسانی که ‏علاقه مند به ایجاد کسب و کار سرآمد هستند،توصیه می شود‎.
راه-انداختن یک کسب و کار جدید

راه انداختن یک کـسب و کار جدید

درباره کتاب:
کتاب «راه انداختن یک کـسب و کار جدید»، نوشته‌ی «دانشگاه هاروارد»، ترجمه ی «مجید نوریان» توسط انتشارات «مبلغان»، در ‏‏«۸۰» صفحه و در سال «۱۳۸۹» منتشر شده است‏‎.‎
از خود می پرسید که موفق ترین رهبران سراسر دنیا چطور با سخت ترین مشکلات خود دست و پنجه نرم کرده اند؟‎
پاسخ این سوال را می توانید در سلسله کتاب های “درس های تجربه شده” پیدا کنید. هر جلد از این مجموعه در عین ایجاز و جذابیت، ‏دوازده تا چهارده مقاله خردمندانه از رهبران ممتاز شرکت ها و بخش های دولتی و دانشگاهی را در زمینه مبرم ترین مسائلی که پیش ‏روی آن ها بوده ارائه می کنند‎.
ترن هوایی کارآفرینی

ترن هوایی کارآفرینی

درباره کتاب:
دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی به دلایل شکست در کسب و کار و راه‌های عملی و کاربردی برای گذر از این شکست می ‌پردازد. مواردی که دارن در این سفر هیجان انگیز ترن هوایی کارآفرینی به آن می‌ پردازد بسیار شگفت انگیز است و بعد از خواندن این کتاب متوجه می‌ شویم این دلایل اصلاً به مواردی همچون سرمایه، محل کسب و کار، اعتبار، مدیریت موجودی و رقبا ارتباط پیدا نمی ‌کند. دارن هاردی در هر فصل توضیح می ‌دهد که این دلایل شکست اصلاً ماهیت خارجی ندارد و تماماً از درون فرد کارآفرین نشات می‌گیرد. او بیان می ‌کند که دلایل اقتصادی نیستند بلکه کاملاً احساسی و ذهنی هستند .کتاب ترن هوایی کارآفرینی جزء پرفروش ‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزه کارآفرینی و کسب وکار است و توسط نشریه‌های بسیار معتبری همچون نیویورک تایمز در رتبه بهترین و تاثیرگذارترین کتاب‌های این حوزه در ۵ سال گذشته معرفی و برای مطالعه توصیه اکید شده است. این کتاب در مواردی همچون ترس از آینده، شک و تردید و رهایی از تجربیات و آموزه‌های تلخ گذشته هشدار می ‌دهد و در مواردی همچون مخالفان، ربایندگان رؤیا و اهداف و دردهای ناشی از شکست و رد شدن حمایت کرده و در مواردی همچون توسعه مهارت‌های فردی، انگیزه و... آموزش‌های کاربردی را به شما منتقل می‌ کند و تمامی فاکتورهای مؤثر در شکست ۶۶ درصدی کسب و کارها را همچون مین‌های جنگی خنثی می ‌کند. کتاب حاضر را انتشارات الماس پارسیان به چاپ رسانیده و توسط هافکو به فروش می رسد.
شادی

شادی

درباره کتاب:
کتاب «شادی، با کارآفرینی به قدرت و آزادی مالی برسید» نوشته‌ی «کیم کیوساکی» و ترجمه‌ی «منصور بیگدلی» است. کیوساکی تجربیات خود در مورد چگونگی یافتن آزادی مالی از طریق کارآفرینی و سرمایه‌گذاری را همراه با شادی‌آفرینی در اختیار خوانندگان قرار داده است. اولین نکته‌ی لازم به یادآوری در این کتاب، آن مطلبی است که در وهله‌ی اول برای زنان نوشته ‌شده است. اگر شما جزو زنانی محسوب می‌شوید که به‌ دنبال کسب استقلال و رهایی از وابستگی به دیگران‌ هستید، خواندن این کتاب را به ‌شما پیشنهاد می‌کنیم؛ هرچند استفاده از مطالب آن برای عموم خوانندگان مفید خواهد بود. هفت فصل این کتاب عبارت‌اند از: «شادی و آزادی مالی»، «چارچوب ذهنی خود را تغییر دهید تا زندگی شما تغییر کند»، «یافتن پول»، «تبدیل ایده‌های عادی به فرصت‌های عالی»، «مانند یک کارآفرین و سرمایه‌گذار فکر کنید»، «زندگی خود را متعادل کنید»، «هدیه خود را به دنیا بدهید». انتشارات «آوین» کتاب حاضر را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.
ایده ها و فرصت های کارآفرینی-در-صنعت-گردشگری

ایده ها و فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری

درباره کتاب:
کتابی فوق العاده جذاب برای علاقمندان مباحث کارآفرینی و گردشگری کتاب بیش از ۱۰۰ ایده کارآفرینی در این حیطه را معرفی نموده است و با استفاده از تکنیک های خلاقیت به بیان ایده پرداخته تا شما نیز خودتان در کنار این ایده ها دائما به شناسایی ایده های جدید در ذهنتان بپردازید.
کارآفرینی

کارآفرینی

درباره کتاب:
کتاب «کارآفرینی، ایجاد و توسعه کسب‌وکار جدید» نوشته‌ی «سیدمحمد سلجوقی» است. این کتاب برای غنی‌سازی فرهنگ آموزش کارآفرینی و ایجاد و توسعه کسب‌وکار جدید، برای دانشجویان، کارآفرینان، استادان و مدیران پروژه‌ها و تمام کسانی که می‌خواهند کسب‌وکار جدیدی را ایجاد و یا توسعه دهند، در شش فصل تدوین شده است. «اصول کارآفرینی و ویژگی‌های کارآفرینان»، «خلاقیت و نوآوری»، «مدیریت کسب‌وکار»، «مدیریت بازاریابی، توسعه‌ی کسب‌وکار و فناوری اطلاعات IT»، «فرهنگ کسب‌وکار» و «طرح کسب‌وکار» عنوان فصل‌های کتاب است. کتاب حاضر را انتشارات «خدمات فرهنگی کرمان» منتشر کرده است.
افسانه کارآفرینی

افسانه کارآفرینی

درباره کتاب:
(راز موفقیت کسب و کارهای کوچک در چیست) احتمالا شما هم بارها به این موضوع برخورد کرده اید که کسب و کاری هر چند کوچک راه بیندازید و برای خودتان کار کنید. اما باید بدانید که راه اندازی کسب و کار خیلی هم راحت و بی دغدغه نیست! اگر بدون دانش و تخصص کافی در این راه قدم بگذارید قطعا ناموفق خواهید بود. هر کسب و کاری، در واقع سه شخصیت یا سه مرحله دارد: متخصص یا مرحله خردسالی،مدیر یا مرحله نوجوانی و در نهایت کارآفرین یا مرحله بالغ شدن یا موفقیت چشمگیر در کسب و کار. اگر شما هم مشتاق راه اندازی کسب و کار خودتان هستید با مایکل گربر در این راه همراه شوید.
هنر جنگ در کارآفرینی

هنر جنگ در کارآفرینی

درباره کتاب:
اکثر مردم دو نوع زندگی دارند. یکی زندگی که آن را تجربه می‌کنیم و دیگری زندگی که آرزوی انجام آن را همیشه در دل داریم. آیا برای تان پیش آمده که برای کاهش وزن یک تردمیل در خانه برای خود بخرید و پس از مدتی آن را کنار بگذارید؟ شرکت در دوره‌های مراقبه و یوگا را رها کنید؟ یا در یک فعالیت بشر دوستانه شرکت کرده و آن را نیمه‌کاره رها کنید؟ یا در تشکل‌های حفظ محیط ‌زیست مشارکت‌ کنید؟ آیا نویسنده‌ای هستید که هیچ کتابی را ننوشته است؟ نقاشی هستید که نقاشی نمی‌کشد؟ تاجری هستید که اصلاً ریسک نمی‌کنید؟ تصور می‌کنم که حالا شما فهمیده ‌اید که مقاومت چیست. این کتاب خطابه ای طلایی برای پشت سر گذاشتن چنین موانعی برای رسیدن به موفقیت است. کتاب حاضر را انتشارات «طاهریان» منتشر کرده است و در اختیار شما دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار می گیرد.
انقلاب کارآفرینی

انقلاب کارآفرینی

درباره کتاب:
کتاب انقلاب کار‌آفرینی نوشته‌ی دنیل پریستلی به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا تشخیص دهند در چه زمینه‌هایی متخصص هستند، توانمندی‌های زیادی دارند و خودشان به تنهایی فرصت دارند که روی جهان اثر بگذارند تا بهترین توانمندی‌های خود را در زمان راه‌اندازی کسب‌ و کار به معرض نمایش قرار دهند. دنیل پریستلی (Daniel Priestley) با هدف انگیزه دادن به صاحبان کسب و کارهای کوچک در کتاب انقلاب کار‌آفرینی (Entrepreneur revolution)، با زبانی بسیار ساده و موثر به شما کمک می‌کند تا در ایجاد یک کسب و کار بزرگ به شیوه کنترل‌ شده و منسجم، توجه خود را معطوف نمایید.