به لیمو
پکیج آموزشی:

کشت و پرورش به‌لیمو

به لیمو، یکی از گیاهان دارویی و معطری که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و دارای خواص درمانی فراوانی است. این پکیج دارای ۲ ویدئو، ۱۰ عکس و یک مقاله آموزشی بوده و نحوه کاشت، پرورش و تکثیر آن را به طور کامل به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از مطالعه متن و تماشای ویدئو و عکس های آموزشی آن، بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و کسب درآمد کنید.
به لیمو
استویا
پکیج آموزشی:

کشت و پرورش اِستِویا

گیاه اِستِویا، یک شیرین‌کننده طبیعی به شمار می‌آید. از برگ‌های آن می‌توان به جای ‏شکر استفاده کرد و برای شیرین کردن چای و بهتر شدن طعم دارو استفاده می‌شود. این پکیج دارای ۲ ویدئو، ۱۰ عکس و یک مقاله آموزشی بوده و نحوه کاشت، پرورش و تکثیر آن را به طور کامل به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از مطالعه متن و تماشای ویدئو و عکس های آموزشی آن، بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و کسب درآمد کنید.
استویا
کوکداما
پکیج آموزشی:

تهیه و ساخت کوکه داما

کوکِ ‌داما یک گلدان معلق می‌باشد. علاقه‌مندان به گل و گیاه، همیشه به دنبال روش‌های جدیدی برای کسب درآمد ‏می‌باشند.‏از اینرو تهیه کوکِ‌ داما، یک پروژه سرگرم کننده، خلاق و درآمدزا است. این پکیج دارای ۲ ویدئو، ۱۰ عکس و یک مقاله آموزشی بوده و نحوه کاشت، پرورش و تکثیر آن را به طور کامل به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از مطالعه متن و تماشای ویدئو و عکس های آموزشی آن، بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و کسب درآمد کنید.
کوکداما
کاکتوس
پکیج آموزشی:

کشت و پرورش کاکتوس

کاکتوس گیاهی جذاب، زیبا و دوست داشتنی برای همه سلیقه هاست. هزاران گونه کاکتوس وجود دارد و دو گروه بزرگ آن، به ‏عنوان گیاهان آپارتمانی پرورش داده می‌شوند و هر دو با نگهداری نسبتاً کم در محیط داخلی می ‏توانند رشد کنند.‏ این پکیج دارای ۲ ویدئو، ۱۰ عکس و یک مقاله آموزشی بوده و نحوه کاشت، پرورش و تکثیر آن را به طور کامل به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از مطالعه متن و تماشای ویدئو و عکس های آموزشی آن، بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و کسب درآمد کنید.
کاکتوس