بازاریابی در بابل

با ما تماس بگیرید:

بابل ـ بلوار شیخ طبرسی (فلکه کارگر)، حدفاصل کارگر و میدان ولایت، کوچه پاسداران ۱، ساختمان مهر، طبقه اول، واحد دوم.

تلفن:

۰۹۰۱۱۳۲۲۸۲۶

۰۱۱۳۲۲۰۱۲۳۳

***

اگر تولید کننده هستید یا محصولاتی را برای عرضه دارید و یا می خواهید اطلاعات مفید، کاربردی و کامل در زمینه بازاریابی محصولاتتان کسب کنید، به مرکز کارآفرینی پرکا مراجعه نمایید و یا با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

تیم تخصصی این مرکز در همه مراحل کسب و کار، همراه شماست.

***

 

تعریف بازاریابی:

بازاریابی (Marketing) عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شخص یا شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده می شود. بازاریابی موجب آگاهی مشتری از ویژگی های مختلف محصولات و خدمات می شود.

برای جذب و جلب نظر مشتری به یک محصول یا خسته در بازار هدف، شرکت ها از روش های خلاقانه و یا قبا بکار گرفته شده برای مواجه شدن با رقبا و حضور در عرصه بازار خود را آماده می نمایند.

بازاریابی عبارت است از مجموعه ای از روش ها و فرآیندها در جهت برقراری ارتباط و انتقال وسیع پیشنهادات ارزشمند به مشتریان کالا و خدمات، ذینفعان و جامعه موردنظر.

 

هدف بازاریابی چیست؟

ـ هدف بازاریابی ، ایجاد فروش بیشتر است.

ـ کسب سود و حفظ مشتریان فوق العاده است.

ـ هدف بازاریابی ایجاد و حفظ فروش بیشتر است.

ـ بازاریابی ، حلقه واسط بین مشتریان ، محصولات و برند است.

کمک به افراد در خرید محصول یا خدمته است.

ـ برآورده ساختن نیازها و خواسته های مصرف کننده است.

بازاریابی سبب می شود که محصولاتی فروخته شده، باز نگردند. اما مصرف کنندگانشان برگردند. بازاریابی شامل تحقیقات بازار، انتخاب بازار هدف ، برقراری ارتباط ( تبلیغات و روابط عمومی است. بازاریابی برای فروش مانند شخم زدن برای کشاورز است. زیرا مشتری را برای شنیدن سخنان فروشنده، آماده می سازد.

 

چرا بازاریابی مهم است :

۱) اطلاع رسانی

بازاریابی اطلاعات محصولات و خدمات را در اختیار مشتریان قرار میدهد. اطلاعاتی که در خصوص ارزش، ویژگی های محصول است.

۲) شناخت مشتری

بازاریابی به شما کمک می کند که مشتری خود را بشناسید و آنان را درک کنید. چون محصول یا خدمات، باید مطابق با سلیقه مشتریان به بازار فراهم و ارائه گردد.

۳) افزایش فروش

بازاریابی موجب افزایش فروش می شود و با استفاده از روش های مختلف موجب جلب نظر مشتری به محصول یا خدمات می گردد. این کار را می توان از طریق انواع رسانه ها انجام داد.

۴) جذب مشتری

جذب مشتریان با ارائه اطلاعات مربوط به شرکت و محصول جدید بسیار مهم است. این باعث می شود مشتری احساس کند که سلیقه اش برای تولید کنندگان مهم است.

۵) ایجاد رقابت

بازاریایی مانند یک اعلام حضور در بازار است و این اعلام حضور برای بیان ویژگی های محصولات و خدمات، سطح رقابت را افزایش خواهد داد.

۶) برندینگ / برندسازی

بازاریابی به دنبال برندینگ و ایجاد یک نام تجاری قوی است. برای اینکه محصول یا خدمات شناخته شود، باید برندی داشته باشد تا اعتبار و شهرت خوبی در بازار ایجاد نماید.

 

***

تیم متخصصسن بازاریابی پرکا، شرایط بازار را تجزیه و تحلیل می نماید و محصول شما را از قفسه به روی پیشخوان هدایت کرده و مشتریان را به سمت خود می کشاند.

تیم متخصصصین پرکا کمک می کنند تا از طریق بازاریابی، ابزاری برای انتقال پیام، برقراری ارتباط، نزدیک شدن به مخاطبین هدف در جهت انتقال ارزش و در نهایت فروش محصولات و خدمات باشند.

 

با ما تماس بگیرید:

بابل ـ بلوار شیخ طبرسی (فلکه کارگر)، حدفاصل کارگر و میدان ولایت، کوچه پاسداران ۱، ساختمان دوم (دست چپ)،  طبقه اول، واحد دوم.

تلفن:

۰۹۰۱۱۳۲۲۸۲۶

۰۱۱۳۲۲۰۱۲۳۳