اخبار کارآفرینی در سایت مرکز کارآفرینی پرکا راه اندازی شد

با هدف اطلاع‌­رسانی در حوزه کارآفرینی و کسب و کار و ارائه اخبار روزانه از رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی، بخش اخبار کارآفرینی در سایت مرکز کارآفرینی پِرکا راه اندازی شد.

در این بخش سعی شده است به صورت روزانه اخبار مربوط به حوزه های اقتصادی و اجتماعی مربوط به کسب و کار و کارآفرینی بصورت تخصصی جمع آوری شده و  به علاقمندان  این حوزه ها ارائه گردد.

دکتر عمران حیدری مدیر عامل مرکز کارآفرینی پرکا در این خصوص گفت؛ سایت پرکا مرجع تخصصی خدمات کسب و کار و کارآفرینی در کشور است که دارای اعضای هیئت علمی و تخصصی از اساتید مطرح دانشگاه، مدیران باتجربه و متخصصین بوده و در حوزه های صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری به متقاضیان و علاقمندان، مشاوره و خدمات کسب و کار ارائه می دهد.

وی افزود: این مرکز کلیه فعالیت های حوزه کسب و کار و کارآفرینی شامل طرح توجیهی، استعداد سنجی شغلی، حسابداری، مدیریت نیروی انسانی، تبلیغات کسب و کار، پژوهش بازار، عارضه یابی، طرح و ایده، بازاریابی و فروش، مشاوره استارتاپ و … را در اسرع وقت بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می دهد.

مدیر عامل مرکز کارآفرینی پرکا افزود: یکی از دغدغه هایی که همیشه در نشست های علمی و تخصصی وجود داشت این بود که اخبار کارآفرینی بصورت متمرکز در دسترس علاقمندان نبود و افراد می بایست به جستجوی سایت های مختلف برای اطلاع از آخرین اخبار و تحولات کارآفرینی می پرداختند برای همین تصمیم گرفته شد که در سایت پرکا، بخش اخبار کارآفرینی طراحی و روزانه خبرهای مهم و موثر حوزه کارآفرینی و کسب و کار در اختیار علاقمندان به این بخش قرار گیرد.

دکتر حیدری افزود: با توجه به استقبال مخاطبان داخلی و هموطنان مقیم خارج از کشور از سایت پرکا، در حال طراحی بخش های ویژه آموزشی در حوزه کسب و کار هستیم که به زودی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *