حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران‌جابکس

صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران (ایران جابکس) به‌صورت بلاعوض حمایت می‌کند

ایران جابکس

          حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران‌جابکس

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران جابکس با هدف معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه اشتغال، کاریابی داخلی و خارجی و حمایت از مشاغل داخلی طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان از حضور آنها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‌کند، بر همین اساس شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران (ایران جابکس) می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض صندوق نوآوری، به میزان ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف ۳۰ میلیون تومان در سال استفاده کنند.
شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران (ایران جابکس) می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کرده و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد، سهم حمایتی خود را دریافت کنند.
حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.
لازم به ذکر است که مزایای این نمایشگاه برای کارفرمایان شامل ارتقاء برند کارفرمایی، مصاحبه‌های رو در رو، جذب نیروهای نخبه و متخصص و تیم‌سازی برای استارت‌آپ‌ها است. همچنین مزایای نمایشگاه برای کارجویان شامل ارزیابی فرصت‌های شغلی داخلی، آشنایی با محیط‌های کاری شرکت‌ها، آشنایی با فرصت‌های شغلی بین‌المللی و اطلاع از نیازهای بازار کار است.

این رویداد که به عنوان اولین و معتبرترین رویداد نمایشگاهی در حوزه‌ی اشتغال با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌گردد، به دلیل گستردگی بخش‌های مختلف خود در سطوح حرفه‌ای داخلی و بین‌المللی، نیاز به وسعت فیزیکی قابل توجهی برای برگزاری موفق دارد، از این رو محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران به عنوان محل برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
دوره‌های پیشین نمایشگاه بین المللی ایران جابکس با میزبانی از معتبرترین شرکت‌ها، سازمان‌ها و میهمانان عالیرتبه‌ی خارجی و داخلی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی به همت مرکز کار ایران و با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده  و  امور گسترده و چند جانبه‌ای نظیر ارائه‌ی غرفه، خدمات نمایشگاهی و برنامه‌های جانبی متنوعی در آن برای مخاطبین ارائه شده است.

مقررات و قوانین اصلی حضور در نمایشگاه های بین المللی کار ایران جابکس، مطابق با قوانین و مقررات کلی اعلام شده از سوی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران  و سازمان توسعه تجارت می باشد.

همه شرکت کنندگان در نمایشگاه اعم از کارجویان، کارفرمایان، شرکت ها و سازمان ها و… مکلف به رعایت قوانین یاد شده می باشند. همچنین تمامی متقاضیان شرکت در نمایشگاه بین المللی کار ایران (ایران جابکس)، پس از تعیین نوع و مکان غرفه و در هنگام عقد قرارداد اجاره غرفه با ستاد برگزاری نمایشگاه، لازم است فرم های دریافتی از ستاد برگزاری را به دقت مطالعه و پر کرده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *