فراخوان “رویداد پیوند” صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه پلیمر

صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه پلیمر با تمرکز بر صنعت خودروسازی، صنعت لوازم خانگی و کامپاندها و مستربچ هاd پلیمری رویداد پیوند را برگزار می کند.

فراخوان رویداد پیوند

فراخوان “رویداد پیوند” صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه پلیمر

 

به نقل ازصندوق نوآوری و شکوفایی، این مرکز در راستای تکمیل چرخه ایده تا بازار و کمک به استارتاپ‌ها و ایده پردزان، اقدام به طراحی خدمتی جهت توانمندسازی استارتاپها تحت عنوان پیوند کرده‌است. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارتاپ‌ها و طرح‌های استارتاپی جذاب و توانمند در حوزه‌های راهبردی کشور و معرفی آنها به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه گذاران و فعالان اکوسیستم نوآوری و در نتیجه تامین بخشی از هزینه های شتابدهی کسب و کارهای نوپا است.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق با هدف کاهش چالش جذب سرمایه برای کسب و کارها، اقدام به برگزاری رویداد “پیوند” با محوریت کسب و کارهای حوزه پلیمر نموده است. هدف از این رویداد، شناسایی ایده‌ها در حوزه پلیمر به ویژه کامپاندها و مستربچ‌های پلیمری و استفاده از مواد پلیمری در صنعت خودروسازی و لوازم خانگی است. مخاطبان این رویداد استارتاپ‌های مستقر در شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان یا غیر دانش بنیان، کارآفرینان و فناورانی هستند که هنوز موفق به به ایجاد نمونه اولیه محصول خود (MVP)  نشده‌اند و نیاز به جذب سرمایه برای رشد کسب و کار خود دارند. این رویداد روز یکشنبه ۵ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه‌گذار هستند می‌توانند تا ۱۶ خرداد ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده و ارسال آن به آدرس ایمیل  peivand@inif.ir اعلام کنند. با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند. در رویداد پیوند از بین متقاضیان حضور در رویداد، تعدادی بر اساس داوری انتخاب شده و در یک فرآیند آموزشی کوتاه مدت برای ارائه به سرمایه گذار آماده می‌شوند. در روز برگزاری رویداد، این استارتاپ‌ها، محصولات و خدمات خود را به سرمایه‌گذاران، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه و صاحبان صنایع ارائه می‌دهند. پس از ارائه تیم‌ها، مجموعه‌های علاقمند به سرمایه‌گذاری با استارتاپ‌های مورد نظر ارتباط برقرار نموده و فرآیند سرمایه‌گذاری طی می شود.
 
در این رویداد علاوه بر معرفی ایده‌های فناورانه برای سرمایه‌گذاری، به مواجهه شتابدهنده و سرمایه‌گذار نیز کمک می‌شود. یکی از نقاط قوت این رویداد، طرح هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی است. در این برنامه، در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق، پس از ارزیابی و تایید طرح کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارتاپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند. در این طرح، صندوق نوآوری و شکوفایی، منابع مالی را در قالب سرمایه‌گذاری و نه تسهیلات ارایه می‌دهد. به طوری که در طرح‌هایی که عاملان صندوق، حاضر به مشارکت ۲۰ درصدی در آن باشند، صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا ۸۰ درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن ۶۶۵۶۶۹۰۲-۰۲۱ با کارگزار برگزاری رویداد در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *