افزایش فروش در اینستاگرام از طریق تبلیغات

مزرعه کارآفرینی

تبلیغات اینستاگرام یک روش پرطرفدار و پر بازده در دنیای دیجیتال مارکتینگ

در دنیای دیجیتال مارکتینگ ها ما با انواع ابزارها و روش هزای نوین تبلیغاتی مواجه هستیم که همگی در بستر اینترنت و دنیای وب به تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها می پردازند. تبلیغات اینستاگرام از جمله ف تبلیغاتی کارایی و بازده بالاتری دارد.

اینستاگرام از جمله شبکه های مجازی و اینترنتی است که طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی در سراسر جهان قرار گرفت و امروزه با بیش از ۳۰ میلیون کاربر به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین اپلیکیشین شناخته می شود.  با توجه به آمارهای انجام شده حدود ۷۵ درصد از کاربران این شبکه مجازی به صورت فعال به تمامی قابلیت های این اپلیکیشین واکنش نشان می دهند و با حمایت از برنامه های مختلف و قابلیت های کاربردی این نرم افزار در گسترش روزافزون آن نقش دارند.

بنابراین می توان گفت که تبلیغات در اینستاگرام می تواند به عنوان یک روش بسیار کارآمد و پربازده نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بازاریابی های اینترنتی انتخاب شود و لذا صاحبین مشاغل و کسب و کارهای مختلف خصوصا کسب و کارهای اینترنتی که در بستر همین شبکه مجازی فعالیت می کنند، می توانند از تبلیغات اینستاگرام برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده نموده و بدین طریق با کمترین سرمایه گذاری ها و هزینه کسب و کار خود را ارتقاء دهند.

انواع روش های تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام با توجه به قابلیت ها و کاربردهای متنوع این اپلیکیشن، امروزه به روش های مختلفی انجام می شود و کاربران در قالب های گوناگون می توانند کسب و کار خود را به وسیله قابلیت های این شبکه اجتماعی معرفی و تبلیغ نمایند. در ادامه به منظور آشنایی با روش های گوناگون تبلیغات اینستاگرام به معرفی انواع مختلف این روش ها می پردازیم:

تبلیغات به وسیله اینفلوئنسرها

در این روش شما تبلیغات کسب و کار یا حتی پیج اینستاگرامی خود را به کاربران مطرح و شناخته شده اینستاگرام همچون واینرها، بلاگرها، بازیگران و چهره های مشهور می دهید تا بدین وسیله محصولات و خدمات خود را به کاربران فعال اینستاگرامی و مردم معرفی نمایید.

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

در این روش لازم نیست به پیج های کاری مرتبط با کسب و کارتان یا حتی اینفلوئنسرها مراجعه کنید بلکه می توانید پست یا استوری خود را با هدف گذاری های مختلف همچون سن، کشور، شهر، جنسیت و حتی علاقمندی هایتان در اختیار اینستاگرام قرار دهید تا از طریق بخش های مختلف این شبکه تبلیغات شما توسط کاربران مختلف دیده شود؛ اما توجه داشته باشید که هزینه این تبلیغ به صورت دلار محاسبه شده و نسبت به سایر روش ها هزینه های تبلیغاتی زیادی برای شما دارد.

تبلیغات در پیج های مختلف

در این روش از تبلیغات اینستاگرام شما می توانید کسب و کار خود را توسط ادمین پیج های پربازدید اینستاگرام معرفی و تبلیغ نمایید. این روش هزینه های خاص خود را دارد؛ اما نسبت به تبلیغات اینفلوئنسرها ارزان تر می باشد و می تواند بازدید و فروش خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد.

منبع: saharmodiran.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *