۱۶ ایده بازاریابی کم هزینه در کسب و کار

مزرعه کارآفرینی

شاید جریان نقدی شما به کمترین حد خود رسیده است، به احتمال زیاد اکثریت بودجه کسب و کار خود را صرف توسعه ایده خود و استخدام افراد برای اجرای آن کرده اید. اکنون باید راهی برای فروش محصولات و خدمات خود بدون صرف هزینه های بالا پیدا کنید. خوشبختانه، چندین ایده بازاریابی کم هزینه کسب و کار وجود دارد که می تواند به شما در تبلیغات ارزان و موثر کمک کند تا بودجه خود را بیشتر پس انداز کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

ایده های بازاریابی کم هزینه برای کسب و کارها

بازاریابی کم هزینه با محتوای ارزشمند

شما می توانید برای نویسندگان در بودجه مناسب سرمایه گذاری کنید که می توانند محتوای کلاسی برای وبلاگ شما و صفحه وب شما ایجاد نمایند. بسیاری از مردم سعی می کنند شما را تشویق کنند تا با صرف دلار در شرکت های جستجوگر اینترنتی بالا بیایید تا حضور آنلاین خود را گسترش دهید. اما با یک نویسنده خوب و برخی از اطلاعات عالی در قالب راهنمایی ها، نکات و بهترین ایده های صنعت، شما می توانید یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید که بازدید کننده را جذب می کند. ارزش محتوای با کیفیت در توسعه بازاریابی آنلاین شما می تواند تاثیر بسزایی در توسعه کسب و کار داشته باشد.

محتوا را بازیافت کنید

لازم نیست دائما تولید محتوا را از نوع ایجاد کنید. با ترکیب پست های وبلاگ قدیمی، یک کتاب از اطلاعاتی که قبلا منتشر کرده اید ایجاد کنید. برای ایجاد یک آموزش ویدئویی از webinar قدیمی استفاده کنید. شما مجبور نیستید خود را به دنبال ایده های جدید بیاندازید. بسیاری از ایده های قدیمی، مخاطبان کاملا جدید را جذب می کنند. فقط بر روی چیزی که در حال حاضر دارید، چرخش بگذارید.

تبلیغات ارزان کسب و کار در شبکه اجتماعی

در عصر دیجیتال شبکه اجتماعی مهم می باشد. شما بدون شک باید صفحاتی در تمام شبکه های اجتماعی مهم از جمله: فیس بوک، توییتر، LinkedIn، Google+، Pinterest و Instagram داشته باشید. این شبکه ها عظیم هستند و توانایی رسیدن به بسیاری از مردم را دارند. اطمینان حاصل کنید که محتوای بصری دارید و محتوا را به رسانه های اجتماعی نیز اضافه می کنید.

بازاریابی کم هزینه با LinkedIn

شما باید مطمئن شوید که نمایه LinkedIn تان همه چیز که انجام داده اید را برجسته می کند. یک نمایه خوب می تواند به شما  اعتبار کسب و کار بدهد. شما همچنین نیاز به استفاده از گروه هایی که LinkedIn ارائه می دهد برای تو رفتگی در بین کاربران دیگر دارید. با به اشتراک گذاشتن ایده ها و ماندن در بالای آنچه که در صنعت شما در حال تکامل است، می توانید مطمئن باشید که مشتریان بیشتری را جذب می نمایید.

گروه ها و انجمن ها

با استفاده از بسیاری از شبکه های آنلاین و کاربران خارج از کشور شما، باید از مزایای استفاده از آنها مطلع شوید. ، facebook، LinkedIn Groups و Google+، فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با دیگران در مورد کسب و کار به شما ارائه می دهند. با به اشتراک گذاشتن آنچه که می دانید، اعتبار به نام تجاری و کسب و کار شما را به ارمغان بیاورید. در اصل، این یک راه بسیار خوب در ایجاد یک پایگاه مشتری می باشد. شما همچنین می توانید مطالب مکمل را به صورت بینظیر در قالب پست های وبلاگ یا وب سایت خود ارائه دهید. از شبکه های آنلاین خود به عنوان یک پیوند لینک استفاده نکنید به طوری که مردم احساس کنند شما گفتگوهای خود را هرزنامه می کنید، اما مطمئنا می توانید یک پیوند را به اینجا و آنجا اضافه کنید که در ارتباط با مکالمات شما مرتبط است.

فیلم های ویروس مارکتینگ

یک تلفن هوشمند و یک برنامه ویرایش ویدیویی می تواند راه بسیار خوبی برای صرفه جویی در هزینه شما باشد. ساختن تجارت خود و انتشار آن در YouTube می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. ویدیوهای آموزشی خود را در مورد صنعت خود به کانال خود اضافه کنید و مطمئنا پیروان زیادی را دریافت خواهید کرد. این یک راه آزاد و آسان برای توسعه کسب و کار شما می باشد.

بازاریابی کم هزینه با پادکست ها

یک راه عالی برای پیاده سازی اتصالات و کسب و کار شما در زمینه کسب و کار یک پادکست هفتگی است. از دیگران در زمینه خود و دیگر صاحبان کسب و کار دعوت کنید تا به عنوان مهمان متخصص به شما ملحق شوند و می توانید داستان هایی درباره زمان خود را در کسب و کار به اشتراک بگذارید. مهمانان دوست دارند آنچه را که می دانند به اشتراک بگذارند و شما می توانید از طریق تقویت روابط با صاحبان کسب و کار های دیگر دراین مورد بهره مند شوید.

Infographics راهی عالی برای بازاریابی کم هزینه

خرید یک Infographic می تواند گران باشد، اما صرف وقت یادگیری برای طراحی آن می تواند مطمئنا مفید باشد. Infographics یک روش عالی برای دریافت ترافیک ارجاع است زیرا داده ها نشان می دهد که مردم مستعد به اشتراک گذاری آنها هستند. علاوه بر این، آنها به سرعت و به طور موثر اطلاعات مربوط به کسب و کار شما و نام تجاری شما را انتقال می دهند. توسط ابزارهای آنلاین مثل DIY ساخت یک infographics بدون دانش طراحی گرافیک آسان است.

بازاریابی کم هزینه با بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیل یکی دیگر از روش های ساده و موثر برای برقراری ارتباط است. در حالی که تصور عمومی این است که بازاریابی ایمیل مرده است، داده ها نشان می دهد که هنوز هم ایمیل مارکتینگ روش مناسبی برای جذب مخاطب می باشد. MailChimp یک ابزار بزرگ ایمیل است که می تواند به شما در برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و آینده نگر کمک کند. راه اندازی خبرنامه ماهانه می تواند به شما در تشویق مشتریان فعلی درباره محصولات جدید، فرصت های تجدید نظر یا تغییرات در کسب و کارتان کمک کند. چیزی ساده به عنوان ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود به صورت پایدار می تواند به حفظ نام تجاری شما در ذهن شما کمک کند.

ایمیل هفتگی

یک ایمیل هفتگی خلاقانه ایجاد کنید. با یک عنوان خلاقانه وارد شوید و سعی کنید چیزی را که مشتریان شما و دیگران در شبکه شما به دنبال آن هستند، به نمایش بگذارید. شما لازم نیست که کسب و کار خود را به بازار عرضه کنید. هدف باید حفظ نام شما باشد که چه کارهایی را در خط مقدم افکار مردم انجام می دهید.

مسابقات

هر کس دوست دارد برنده شود و رقابت ها مشتریان جدید و آینده نگر را دعوت می کند تا اطلاعات تماس خود را به شما بدهند. اطلاعات مربوط به تماس مشتریان، بی ارزش نیست، بنابراین برگزاری مسابقه و دادن چیزی ارزشمند، بیشتر از پرداخت خود به منابع است. چندین وب سایت مسابقه ای آنلاین وجود دارد که میزبانی مسابقات را بسیار ساده می کند. پیدا کردن یکی که احساس می کنید برای شما کاربردی خواهد کرد، و راه اندازی کمپین خود در آن ساده می باشد. به یاد داشته باشید که جوایز شما نباید به تعطیلات بزرگ تبدیل شود، اما آنها باید به اندازه کافی جذاب باشند تا مردم را برای ورود به فرصتی برای برنده شدن تشویق کنند.

شراکت

یک راه آسان برای قرار گرفتن در معرض دوگانه شما این است که با کسی که در صنعت شما است، همکاری کنید. برای مثال، یک ارائه دهنده خدمات دسترسی عمومی ممکن است با یک زنجیره هتل همکاری کند تا اعتبار محصولات را زیاد کند. با تبادل فرصت های ارتقاء، شرکا از مزایای دو کسب و کار بهره مند شوید. کسب و کار دیگری را که تعریف می کنید، انجام دهید و به یکدیگر کمک کنید.

درخواست برای جوایز

هر گونه تقدیری که می توانید در کنار نام خود قرار دهید، یک ابزار عالی برای استفاده از کسب و کار است، اگر بتوانید اثبات کنید که متخصصان منطقه شما چه چیزی را ارائه می دهند، مردم به دنبال دریافت آنها می روند. جوایز خود را در وب سایت خود به صورت ساده نمایش دهید، تا افراد با نام تجاری شما با دستاوردهای مثبت در صنعت شما ارتباط داشته باشند.

کارت های خلاقانه کسب و کار

یکی از راه های بسیار خلاقانه در میان رقابت ها این است که با کارت های کسب و کار خود خلاق باشید. یک کارت را که باعث می شود مردم به یاد شما می افتند را طراحی کنید. کلید استفاده از این استراتژی این است که مطمئن شوید کارت هایتان را به دست آورده اید. این به اندازه کافی برای سرمایه گذاری در یک طراحی واقعا جالب نیست، شما باید اطمینان حاصل کنید که کارت شما به دست هر فردی که شما ملاقات کرده اید می رسد. مهم نیست که آیا آنها نیاز به کسب و کار شما دارند.

لوازم مجانی

همه چیزهای رایگان را دوست دارد برخی از موفق ترین کسب و کارها با تولید محصولات خود شروع به کار کردند. این روند واقعا ساده است. پیدا کردن یک کارناوال محلی، نمایشگاه هنر و یا جشنواره، که به شما اجازه می دهد به مردم نمونه محصول خود را بدهید. اگر آنچه را که شما ارائه می دهید ارزش آن را داشته باشد، مردم برای رسیدن به این هدف مجددا تلاش خواهند کرد. این گام کمی کوچک به شما کمک می کند که فروش خود را بالا ببرید.

حامی یک سازمان

برنامه های جوانان بی شماری در منطقه شما وجود دارد که همیشه به دنبال حامیان مالی هستند. تیم های بیسبال، باشگاه های فوتبال، تیم هاکی، و حتی تیم های رقص همواره از کسب و کارها برای کمک به سازمان های خود درخواست می کنند. اسپانسرهای مالی با آنها تبلیغ می کنند. گاهی اوقات شما اطلاعات کسب و کار خود را در تی شرت یا بنر آن ها درج می نمایید. صرف نظر از آنچه برنامه ارائه می دهد، حامیان مالی یک راه عالی برای کسب نام تجاری شما در جامعه هستند. هنگامی که مردم کسب و کار شما را با انجام کارهای انجام شده مشاهده می کنند، به نفع شما است.

نتیجه

در حالی که بودجه بازاریابی شما ممکن است پایین باشد، با کمی کار و خلاقیت، می توانید مشتریان آینده نگر را بدون صرف میلیون ها تومان، و تنها با روش های ارزان و موثر تبلیغات به دست آورید.

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *