۱۳ شغل پردرآمد اینترنتی برای دانشجویان

مزرعه کارآفرینی

اگر دانشجو هستید و قصد دارید بصورت اینترنتی کسب درآمد نمایید ، ما در اینجا لیستی از بهترین و پردرآمد ترین شغل های اینترنتی مخصوص دانشجویان و افراد دیگر را بیان کرده ایم که می تواند به شما کمک نمایند.

مشاغل آنلاین به آرامی در سراسر دنیا جلب توجه می کنند زیرا به شما امکان می دهند از مهارت های خود به بهترین وجه ممکن استفاده کنید ، به علاوه آنها به راحتی از خانه شما قابل انجام می باشند، و صرفه جویی در هزینه ها و زمان بندی انعطاف پذیر را به همراه می آورند. چه دانشجو باشید و چه ، زن خانه دار و حتی یک فرد شاغل ، شغل های آنلاین می توانند درآمد اضافی مورد نظر را برای شما به ارمغان بیاورند.

با توجه به اینکه اینترنت از کلاهبرداری پر شده است ، به دنبال کار آنلاین بودن متناسب با نیازهای خود می تواند یک کار دلهره آور باشید. اما نگران نباشید ، زیرا ما در حال حاضر بهترین و پردرآمد ترین شغل های اینترنتی موجود را لیست می کنیم و می توانید بهترین تخصص ها و مهارت های خود را  در استفاده از این شغل ها بررسی کنید.

مواردی که باید قبل از شروع کار اینترنتی به خاطر داشته باشید

هر کار آنلاین که از شما بخواهد از قبل پولی بپردازید ، کلاهبرداری است.

به دنبال پول آسان نباشید ، زیرا میانبرها کار نمی کنند! صبر داشته باشید و اگر مهارت های شما به اندازه کافی خوب است ، با گذشت زمان پول خوبی کسب خواهید کرد.

این مشاغل می تواند اعتیاد آور باشد اما اجازه ندهید که تحصیلات شما را مختل کند.

مشاغل آنلاین برای همه موجود است! بنابراین ، اگر مدرک ندارید نگران نباشید ، زیرا اگر مهارت داشته باشید ، خوب عمل خواهید کرد.

بهترین و پردرآمد ترین شغل های اینترنتی

۱. نوشتن

هر وب سایتی در وب به محتوا احتیاج دارد و بنابراین ، نویسندگان بخش مهمی از اکوسیستم وب هستند. کارهای نوشتن معمولی مانند نویسنده خلاق ، نوشتن مقاله، ویراستار و نویسنده مقاله و وبلاگ به همراه مشاغل پیشرفته تر مانند نوشتن فنی و نوشتن کتاب الکترونیکی و غیره وجود دارد. یک کار نوشتن بسته به مهارت های شما به راحتی می تواند مقدار مناسبی از پول را بدست آورد. شما می توانید در وب سایت های مختلف آزاد متقاضی شوید یا حتی می توانید به وب سایت ها و وبلاگ هایی که دنبال می کنید نزدیک شوید (فناوری ، مسافرت ، اخبار ، بهره وری ، DIY ، فیلم ، و غیره) و ما بسیار مطمئن هستیم که از این راه می توایند درآمد خوبی کسب نمایید.

۲. طراحی

اگر یک طراح هستید ، به راحتی می توانید یک کار آنلاین مناسب داشته باشید. افراد در وب به دنبال برنامه های UI / UX ، و گرافیک برای برنامه ها و وب سایت های خود هستند. همچنین مشاغل موجود برای تصویرگری ، کارت ویزیت ، آرم ، بنر ، اینفوگرافیک ، رسانه های اجتماعی و طراحان کالا وجود دارد ، بنابراین می توانید هر چه را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. در حالی که می توانید در اکثر وب سایت های فریلنسرینگ یا نرم افزارهای نیازمندی به دنبال شغل باشید ، این روزها نیاز به یک طراح گرافیک و طراح وب بسیار ضروری می باشد.

۳. شغل پردرآمد و اینترنتی برنامه نویسی

شرکت های مختلفی وجود دارند که به دنبال این هستند که پروژه های رمزگذاری کوچکتر خود را به مترجمان واگذار کنند و این جایی است که داشنجویانی که به خوبی با برنامه نویسی آشنا هستند ، می توانند یک کار آنلاین پاره وقت دریافت کنند. این بستگی به این دارد که شما چه زبان برنامه نویسی بلد باشید. مشاغل برنامه نویسی بصورت آنلاین برای برنامه های موبایل و دسک تاپ ، بازی ها ، توسعه وب ، ساخت وب سایت ، آزمایش نرم افزار / برنامه و غیره وجود دارد.

۴. آموزش آنلاین

با افزایش آموزش آنلاین ، افزایش دسترسی مردم به اینترنت ، مشاغل مدرس آنلاین وجود دارد. بنابراین ، اگر مهارت تدریس خوبی دارید ، می توانید به دانش آموزان و سایر افراد از خانه آموزش دهید و مبلغ خوبی کسب کنید. مشاغل تدریس برای سطح مهارت های مختلف ، از جمله موضوعات و دوره های مختلف از مدرسه ، کالج یا حتی موارد مورد علاقه عمومی در دسترس است. برای این منظور وب سایت هایی را پیدا کنید که می توانید دوره های ساخته شده خود را در آن برای فروش درج کنید. “می توانید دوره های آموزشی خود را در موضوعات کامپیوتر و برنامه نویسی در وب سایت ما برای فروش درج کنید، پس با ما ارتباط برقرار نمایید .”

۵. ورود داده ها

اگر به مهارت های تایپ خود اعتقاد دارید ، کار ورود داده ها باید برای شما مناسب باشد. شرکت های مختلفی به دنبال افرادی هستند که می توانند تمام داده های خود را بصورت آنلاین وارد کرده و یا یک رکورد آنلاین را حفظ کنند. سعی کنید آگهی ها و وب سایت هایی که نیاز به یک وارد کننده داده دارند را پیدا نمایید.

۶. شغل اینترنتی پردرآمد ترجمه

برخی از شغل های ترجمه عالی که به صورت آنلاین در دسترس هستند برای افرادی که به چند زبان مطلط هستند یا به بیش از یک زبان تبحر دارند ، بسیار مناسب و پردرآمد می باشد.  این شغل شامل ترجمه یک سند ، زیرنویس فیلم ، تفسیر زبانهای مختلف ، چاپ مجدد و غیره است. شما می توانید با استفاده از مهارت های ترجمه خود از روش های مختلف بصورت مجازی و حقیقی درآمدهای خوبی کسب نمایید.

۷. صداگذاری

انجام کارهای صوتی برای فیلم ها  کار بسیار جالبی است و اگر فکر می کنید صدا و مهارت لازم برای انجام آن را دارید ، ممکن است از آن پول درییاورید. شما می توانید زبانهایی را که می شناسید و لهجه هایی را که می توانید برای صدا گذاری داشته باشید را به عنوان یک منبع درآمد ببنید ، افراد به دنبال روایت صدا ، دوبله ، جعل هویت ، کتابهای صوتی یا پادکست ها و غیره هستند. شما می توانید برای کارهای صوتی در وب سایت های مختلف تلاش کنید .

۸. پشتیبانی مشتری و خدمات پشتیبانی فنی

در حالی که دفاتر تماس تلفنی همچنان اصلی ترین پشتیبانی فناوری و خدمات به مشتریان است ، مراکز تماس مجازی به آرامی در حال رونق هستند. در مرکز تماس مجازی ، پشتیبانی فنی یا تماس با مشتری به شماره خانه یک نماینده هدایت می شود. این شغل به شما نیاز دارد که در خانه آرامش داشته باشید ، توانایی صحبت کردن خوب و حرفه ای را به همراه آموزشهایی برای پشتیبانی از فناوری داشته باشید.

۹. خدمات ویدئویی و انیمیشن

میزان مصرف ویدیو رو به افزایش است و این باعث شده است تا مشاغل با هدف تولیدکنندگان فیلم افزایش یابد. این مشاغل آزاد نیاز به ایجاد تبلیغات تجاری ویدئویی ، نمایش های داخلی ، ویرایش فیلم ها  و اضافه کردن انیمیشن ها یا طرح های گرافیکی دارد. بنابراین ، اگر مهارت ایجاد فیلم های جالب را دارید ، باید این کار را امتحان کنید. می توانید در وب سایت های مستقل مختلف به دنبال مشاغل انیماتور ویدیویی باشید . یا خودتان شروع به ساخت صفحات اجتماعی در یوتیوب و اینستاگرام نمایید.

۱۰. عکاسی یا فروش هنر خود

عکس ها و هنرهای عالی از ارزش فوق العاده ای برخوردار هستند و اگر عکاس خوبی باشید یا یک خالق هنر باشید ، مشکلی برای فروش مجموعه خود به صورت آنلاین نخواهید داشت. شما می توانید وب سایت ها و شرکت هایی را پیدا کنید که حاضرند تصاویر شما را خریداری نمایند. همچنین اگر یک عکاس حرفه ای باشید و به اصول ویرایش تصاویر آشنایی داشته باشید می توانید درآمد خوبی از عکاسی داشته باشید.

۱۱. دستیار مجازی

اگر شما یک فرد متشکل و دارای مدیریت زمان هستید و مهارت خود را برای حل و فصل کردن وظایف دارید ، یک کار دستیار مجازی باید برای شما مناسب باشد. این کار شبیه به کارهایی است که یک دستیار زندگی واقعی انجام می دهد ، مانند پاسخ دادن به ایمیل ها ، برنامه سفر ، جلسات و غیره. مشاغل دستیار مجازی در اکثر وب سایت های مستقل در دسترس است . اگر فکر می کنید می توانید یک دستیار خوب باشید ، آن را بصورت آنلاین امتحان کنید.

۱۲. بازاریابی رسانه های اجتماعی و سئو

با رشد مشاغل آنلاین ، رسانه های اجتماعی به یک بستر اساسی برای رشد پایگاه کاربر و فروش برخی شرکت ها شده است. مشاغل بازاریابی رسانه های اجتماعی در صورتی که با ارتباطات ، بازاریابی و درک رفتار مردم در اینترنت خوب باشید ، بسیار ساده است. این مشاغل شما را ملزم به تعامل با مردم ، ایجاد آگاهی از برند و ایجاد کشش به شرکت می کند. همچنین مشاغل سئو وجود دارد که شما را برای بهینه کردن وب سایت ها می توانید به خوبی با موتورهای جستجوگر مختلف بازی کنید و ترافیک بیشتری به همراه داشته باشید. بازاریابی رسانه های اجتماعی و مشاغل تخصصی SEO موردنیاز اکثر شرکت ها و سایت ها می باشد و اگر توانایی آن را دارید ، می توانید به عنوان یک شغل پردرآمد اینترنتی روی آن حساب باز کنید.

مدیریت صفحات اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام ، می تواند یک شغل پردرآمد اینترنتی برای دانشجویان باشد، تنها باید استراتژی های بازاریابی و تولید محتوا را بدانید و بصورت مداوم فعالیت نمایید تا به نتیجه مطلوبی برسید.

۱۳. ساخت برنامه های تلفن همراه

در کنار این مشاغل ، می توانید با مهارت ها و دانش های خود یک برنامه موبایل را ایجاد نمایید و درآمد کسب کنید ، برخی از مارکت ها وجود دارند که می توانید برنامه خود را برای فروش درآن بگذارید و یا از تبلیغات درون برنامه درآمد کسب نمایید. این روزها ساختن برنامه برای تلفن همراه توسط ابزارها و سرویس های آنلاین نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد و تنها با خلاقیت و ایده قابل انجام می باشد.

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *