روش های موثر تبلیغات کسب و کار برای دیده شدن

مزرعه کارآفرینی

یکی از مهم ترین عنصرهای افزایش و رونق فروش محصولات و خدمات یک کسب و کار بکارگیری روش های موثر تبلیغات در کسب و کار می باشد. با استفاده از تبلیغات نوین و موثر می توان خیلی سریع تر رشد کرد و مخاطبان را از مکان های مختلف به سمت خود جذب کرد.

بدون تبلیغات پیشرفت در هرکاری سخت می باشد و شما نیاز دارید برای رشد و بهتر دیده شدن محصولات یا خدمات یک کسب و کار یا مغازه خود به سمت تبلیغات هدفمند روی بیاورید. گرچه این کار ممکن است بودجه های زیاد مالی را از شما بخواهد، ولی می توانید با هدفمند سازی تبلیغات خود بازدهی مناسبی را بدست بیاورید.

مهم ترین  روش های تبلیغات موثر

سامانه پیامک

ارتباط با مشتریان از روش پیامک یک روش کاملا مناسب و مستقیم برای تبلیغات شما می باشد. در این روش پیام شما مستقیما به دست مخاطب ارسال خواهد شد و هزینه ای تقریبا پایینی را در این روش برای تبلیغات خواهید داشت. با پیامک ها می توانید مخاطبان یک منطقه یا یک جنسیت را هدف بگیرید.

ساخت صفحه اجتماعی

شاید یکی از کم هزینه ترین روش های تبلیغات، ساخت صفحات مجازی مربوط به کسب و کارتان باشد. ساخت یک صفحه اجتماعی در هر شبکه ای رایگان می باشد و شما تنها نیاز به استراتژی هایی برای توسعه و بهبود دیجیتال مارکتینگ خود دارید. با ایجاد صفحات اجتماعی می توانید با کاربران زیادی از سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنید و آن ها را به سمت کسب و کار خود جذب نمایید. معرفی کسب و کار در شبکه های اجتماعی امروزه بسیار رایج شده است و برندهای کوچک و بزرگی در این بازار شلوغ در حال فعالیت و فروش محصولات خود می باشند.

ایجاد وب سایت یا وبلاگ

داشتن یک سایت یا وبلاگ می تواند شما را در صدر نتایج جستجو برای مخاطبان قرار بدهد، اگر در مورد سئو و بازاریابی موتورهای جستجو اطلاعات داشته باشید خیلی راحت می توانید در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در دید هزاران کاربر اینترنتی قرار بگیرید. ایجاد سایت از روش های موثر تبلیغات اینترنتی می باشد.

ایمیل

ایمیل مارکتینگ را باید یکی از روش های موثر و مناسب تبلیغات اینترنتی دانست، شما با ایمیل مارکتینگ می توانید پیام های تبلیغاتی خود را به ایمیل کاربران ارسال کنید. درست است که ارسال های بالا در این روش منجر به اسپم شناخته شدن و نادیده گرفتن هم می شود. ولی داشتن یک لیست ایمیل مناسب از مشتریان خود می تواند برای شما موثر و مفید باشد.

نیازمندی ها

 امروزه روزنامه های نیازمندی و یا نرم افزارهای آگهی رایگان خیلی مورد استفاده مردم هستند، و این بهترین فرصت است تا کسب و کار خود را در این فضاها به عموم مردم نشان بدهید. از نرم افزارهای رایج نیازمندی در ایران می توان به دیوار و شیپور اشاره نمود که حجم بالایی از کاربر را دارند.

کارت ویزیت

 کارت ویزیت ها نقش مهمی در معرفی خدمات کسب و کارها دارند، کارت ویزیت را می توان از قدیمی ترین روش های معرفی کسب و کار دانست. شما با استفاده از ایجاد یک کارت ویزیت حرفه ای و درج آدرس، شماره تلفن خود می توانید بصورت موثری کسب کار خود را به دیگران معرفی نمایید.

دستگیره در

 اگر شما یک شرکت بزرگ هستند و یا توانایی بالایی در بخش بودجه دارید می توانید با ایجاد دستگیره های در و معرفی کوتاه خود در این دستگیره ها آن را به محل های مختلف و شلوغ پخش نمایید تا بیشتر در معرض دیده شدن قرار بگیرید.

فاکتورها

 فاکتورهایی که برای مشتری خود چاپ می کنید هم می تواند مکان مناسبی برای درج تبلیغات کوتاه شما باشد، فاکتورها اکثرا در معرض دید هستند و برای مدتی نزد خریدارها نگه داری می شوند، شما می توانید تبلیغات خود را در حد یک کلمه ترغیب کننده بر روی فاکتورهای خود چاپ کرده و آن را بدست مشتری برسانید.

بروشورها

بروشورها ابزاری اساسی برای بازاریابی برای بسیاری از شرکتها هستند. اطلاعات موجود در آنها به خوانندگان کمک می کند تا تصمیمات خرید خردمندانه ای بگیرند. متأسفانه ، بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند تا بروشورهای خود را در Microsoft Word یا Google Docs تهیه کنند. حتی اگر از بروشور خود محتوای خوبی داشته باشید ،ولی اگر طراحی شما به نظر حرفه ای نرسد ، کارآیی خوبی نخواهد داشت.

ورقه‌های بسته‌بندی

 وقتی محصولاتی دارید که آن را برای مشتری بسته بندی می کنید، چرا نباید از این فرصت مناسب برای تبلیغات خود استفاده نمایید، با درج تبلیغات بر روی بسته بندی های خود خدمات خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار بدهید.

بیلبوردهای شهری

یکی از موثرترین روش های تبلیغات که بازدهی بالایی برای کسب و کار شما خواهد داشت، بیلبوردهای شهری می باشند. اگرچه این روش تبلیغات هزینه های بالایی دارد ولی اگر در مکان های شلوع همراه با طرح گرافیکی جذاب ارائه شوند بازدهی بسیار بالایی برای هر برندی خواهند داشت. بیلبوردهای شهری در معرض دید روزانه خیلی از افراد می باشند و فرصت مناسبی برای تبلیغات نوین شهری در اختیار برخی قرار می دهند.

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *