کسب و کار های پرسود در آینده

مزرعه کارآفرینی

زمان به سرعت می گذرد و فناوری هر روز پیشرفت می کند ، در گذر زمان بسته به عوامل مختلف نیازهای انسان ها متفاوت می باشد. شاید سوالی که ذهن بسیاری را مشغول خود کرده است ، آشنایی با کسب و کار های نوظهور و پرسود در آینده باشد. برای دانستن اینکه چه شغل هایی در آینده نیازهای اجتماع می باشد و بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را در این مقاله اشاره داشته ایم.

شما در اینجا هستید چون :

کنجکاو هستید پر درآمدترین شغل‌ های ایران را بشناسید.

می‌ خواهید شغلی انتخاب کنید و مهم‌ ترین ملاک، میزان درآمد است.

از شغل فعلی‌ ناراضی هستید و می خواهید آن را تغییر دهید.

از کارمندی خسته شده‌ اید و به دنبال راه‌ اندازی کسب و کار هستید.

به دنبال شغل دوم و درآمد جدید هستید.

 ما در زمانی قرار داریم که می توانیم به راحتی و با داشتن دانش در زمینه تکنولوژی، اینترنت و شبکه های اجتماعی به راحتی کسب درامد کنیم. شغل هایی که قصد معرفی آن را به شما داریم ، با تحلیل از جامعه و بازارهای جهانی بدون شک از آینده خوبی برای کسب و کار ها برخوردار می باشند. به شما توصیه می کنیم با دیدی باز و دقت بالا به همه این مشاغل فکر کنید تا بتوانید یک کسب و کار با حقوقی باورنکردنی برای خود دست و پا کنید.

۱. توسعه نرم افزار

توسعه نرم افزار یعنی فرایند تصور، تصریح، طراحی، برنامه نویسی، مستند سازی، آزمایش و رفع اشکالات در طراحی اپلیکیشن، فریم ورک یا بقیه اجزاهای نرم افزاری می باشد. توسعه نرم افزار، شامل کدنویسی و نگه داری منبع است، ولی به معنای وسیع تر، هرچیز از ایده اصلی نرم افزار خوب، تا ظهور نهایی نرم افزار را، در فرایندی طرح ریزی شده و ساختارمند، در بر می گیرد.

توسعه نرم افزار در آینده با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز های بازار یکی از کسب و کاری آینده دار و پرسود می باشد که نیاز به دانش تخصصی دارد و برای ورود به این حوزه باید روی دانش خود سرمایه گذاری نمایید.

۲. داده های باز

باید گفت منظور از «داده باز»، یعنی اطلاعاتی که به شکل رایگان و آزاد در اختیار عموم قرار دارد تا از آن بهره مند شوند و در فرمت دلخواه به نشر آن بپردازند.

«داده باز» دارای محدودیت‌ های مربوط به حق کپی رایت، یا موارد محدود کننده مشابه آن نیست و مفاهیم مشابه با دیگر جنبش های باز، مثل نرم افزارهای متن باز درست مشابه آنچه در سیستم عامل اندروید شاهد آن هستیم- یا محتوای آزاد دارد.

انتشار داده‌ ها و باز استفاده از آن‌ ها می‌ تواند نوآوری و فرصت‌ های اقتصادی جدیدی خلق کند. بهره‌گیری از داده‌ های باز می‌ تواند برای فهم رفتار مصرف‌ کنندگان در بازار و خلق محصولات جدید داده‌ محور استفاده شود.

۳. تجارت الکترونیک

با بیشتر شدن مشغله های امروزی افراد دیگر وقت خرید حضوری و سر و کله زدن در بازارهای خرید را دیگر ندارند و ترجیح می دهند ایده آل خود را با کمترین صرف زمان و انرژی به دست بیاورند.

در این شرایط واقعا خوب است که با کمک چند کلیک تمام خریدهای خود را در ظرف چند دقیقه انجام دهید و حتی شامتان را هم بخرید!

«تجارت الکترونیک» یعنی همین چیزهایی که همین حالا گفتیم، این فرایند درحال فراگیر شدن بوده و توانسته کمک های بسیاری را به ما برای راحت کردن زندگی بکند.

اگر جنبه های مختلف این حرفه را هر چه زود تر جدی بگیرید و آن را شروع کنید، آینده شغلی خوبی در انتظارتان می باشد.

۴. طراحی وب های واکنشگرا

کاربران زیادی از نمایشگرهایی متفاوت برای صفحات اینترنتی استفاده می کنند.

سایتی می تواند در فضای آنلاین با میزان موفقیت بالاتری رو به رو شود که به همه کاربران با هر دستگاهی خدمات ارائه دهد و به آن ها برای برطرف کردن نیازها کمک کند.

درصد بالایی از افراد با استفاده از موبایل و تبلت وبسایت ها را مشاهده می کنند و اگر وبسایت شما دارای طرز نمایش صحیحی در موبایل و تبلت نباشد شما مخاطبان زیادی را از دست می دهید.

کاربران پس از ورود به وبسایت شما اگر نتوانند مطالب وبسایت شما را به راحتی مطالعه کنند امکان دارد وبسایت شما را بلافاصله ترک کنند و وارد وبسایت دیگری شوند که به درستی در دستگاه آن ها نمایش داده شود.

پس باید هنگام طراحی وبسایت توجه داشت که وبسایت متناسب با استاندارهای همه دستگاه های هوشمند طراحی شود تا طرفداران همه گروه ها را حفظ کند.

می توانید جزو کسانی باشید که وبسایت های واکنش گرا طراحی می کنید و در آینده هم جرو شاغلان مشاغل پردرآمد شناخته شوید!

۵. پوشیدنی های هوشمند

طی چندین سال گذشته استفاده از لباس ها، انواع دستبند، بدلیجات هوشمند، بیشتر شده است و با ظهور شبکه های ۳G و ۴G، که نسل جدیدی از اینترنت پر سرعت هستند روند رو به رشد استفاده از این تکنولوژی ها، شتاب بیشتری گرفته است.

طبق داده های انجام شده توسط یک گروه ، از هر ۳ نفری که گوشی هوشمند دارند ، ۱ نفر از آن ها بعد از سال ۲۰۲۰ میلادی از حداقل ۵ پوشیدنی هوشمند استفاده می کند.

۶٫ واقعیت مجازی

شاید در چندسال اخیر گذشته ، زیاد اسم واقعیت مجازی را شنیده اید ،  واقعیت مجازی ، و حالا واقعیت افزوده ، به‌عنوان پدیده‌ های نوظهور دیده می‌ شوند؛ چیزی که در فروشگاه یا در خانه‌ یک دوست خوره‌ فناوری، استفاده از آن جالب است اما کمتر کسی وجود دارد که هدست بر چشم از خانه بیرون برود.

هرچند، این‌ طور به نظر می‌ رسد که سرانجام، صنعت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آستانه‌ همه‌گیر شدن قرار دارند؛ زیرا صنایع متفاوتی می‌ خواهند در زمینه‌ تجربه‌ کاربری از تکنولوژی‌ های نوین بهرمند شوند.

یک مثال : پوشاک

خیلی ها تمایل دارند که بدون نیاز به پوشیدن، لباس‌ های متفاوت را در تن خود ببینند.

چنین ایده‌ ای سال‌ ها وجود داشت و حالا به لطف تکنولوژی، این ایده‌ عملی می شود.

شرکت Gap یک اپ واقعیت مجازی را معرفی کرده که با کمک آن، خریدار می‌ تواند لباس‌ های موردنظرش را در سایز های متفاوتی روی تن یک مانکن مجازی مشاهده کند.

این اپ فعلا روی گوشی‌ های پروژه‌ تانگو گوگل کار می‌ کند، ولی همه‌ گیر شدن این اپ‌ ها دور از تصور نیست.

بعضی از فروشگاه‌ های لباس هم هدست‌ های واقعیت مجازی را در فروشگاه قرار داده‌ اند که مشتری می‌ تواند با کمک آن به‌ شکل مجازی در ردیف اول هفته‌ های مد سرتاسر دنیا حضور داشته باشد.

شما هم می توانید از این ایده کمک بگیرید و آن را در کسب و کارهای خود به کار ببندید تا در آینده شغلی پردرامد داشته باشید.

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *