برقراری ارتباط گرم و صمیمانه با مشتریان برای فروش بیشتر

مزرعه کارآفرینی

رفتاری دوستانه در پیش بگیرید. تفاوتی نمی­کند که مشتری هایتان چه کسانی هستند، همه دوست دارند که رفتاری دوستانه با آن­ها صورت بگیرد. وقتی به مشتری ها لبخند می­زنید و به شکلی دوستانه به آنها خوش آمد می­گویید، باعث می­شوید آنها احساس راحتی داشته باشند.

با این کار، از همان ابتدا به آنها نشان می­دهید که شما فردی هستید که می­توان به او نزدیک شد و اینکه تمایل دارید به مشتری  خود کمک کنید.

با علاقه و اشتیاق رفتار کنید. لبخند و خوش­آمدگویی می­تواند نشان دهنده علاقه و اشتیاق هم باشد. وقتی از افراد می­پرسید که حالشان چطور است یا اینکه چه کمکی می­توانید برایشان انجام دهید، در واقع این پیام را منتقل می­کنید که به آنها علاقه مند هستید.

تعامل مثبت با مشتری ها:

اگر مثبت و سازنده برخورد کنید، مردم هم به شکلی به شما پاسخ خواهند داد.

مفید و کمک کننده باشید:

به مشتری های خود نشان بدهید که برایشان اهمیت قائلید. سعی کنید هرچه در توان دارید برایشان انجام دهید. کاری کنید که دیگران در مورد خودشان احساس خوبی داشته باشند

متعهد باشید:

وقتی نسبت به کمپانی و مشنری های خود احساس تعهد داشته باشید. به دنبال راه هایی خواهید گشت تا روند امور را بهتر نمایید.

حلال مشکلات باشید:

سعی کنید همواره بخشی از راه حل باشید، نه بخشی از مشکل. به جای تمرکز کردن بر یافتن مشکلات بیشتر، به دنبال یافتن راه حل ها باشید.

فردی معتبر و قابل اتکا باشید:

یعنی سعی کنید درباره محصولات و کمپانی خود تا جایی که می­توانید اطلاعات کسب کنید. مشتری ها کارمندانی که رفتار خوبی دارند را دوست دارند،

اما برای کارمندهایی که باسواد هستند و دانش خوبی دارند، ارزش و اعتبار قائلند.

به محصولات خود اعتقاد داشته باشید:

صداقت در واقع ناشی از اعتقادی است که به محصولات خود دارید. اعتقاد داشتن به این قضیه که محصولاتتان به مشتری هایتان کمک خواهند کرد یکی از ضروریات انجام امور درست و مناسب برای آنها است.

منبع: کتاب بازاریابی یورشی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *