بهترین دوره های آموزشی برای کارآفرینان

مزرعه کارآفرینی

بهترین دوره های آموزشی که هر کارآفرین که در شروع کاراست باید در آن شرکت کند.

آیا شما خود را به عنوان یک کارآفرین نوظهور توصیف می کنید؟ آیا شما رویای به راه انداختن کسب و کار خود را دارید؟ به یاد داشته باشید که حتی بهترین ایده ها، بدون یک طرح دقیق کسب و کار، از بین خواهند رفت. داشتن دانش اقتصادی، بازاریابی و مدیریت کسب و کار ضروری است، اما علاوه بر این ها ارتباطات، خود انگیزش، رهبری و مدیریت زمان نیز به همان اندازه اهمیت دارند.

به راه اندازی کسب و کار تازه اصلا آسان نیست. شاید بهترین نیت ها را داشته باشید، اما نمی دانید ازکجا شروع کنید. اگر شما فکر می کنید دانش شما در مورد این موضوعات کافی نیست، وقت آن است که حضور در یک دوره آموزشی را در نظر بگیرید که می تواند به شما در شروع کسب و کارتان کمک کند.

در اینجا یک لیست از دوره های سودمند لیست شده است که شما باید قبل از شروع راه اندازی آن ها رابگدرانید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما موفقیت آمیز خواهد بود:

آموزش مهارت های فروش

دوره های آموزشی فروش می تواند به شرکت شما کمک کند تا سریع رشد کند و سودآوری کسب و کار به حداکثر برسد. هر روز یک کار جدید وارد بازار می شود، رقابت را افزایش می دهد، و ایده ها و روش های جدیدی را با ورود خود به وجود می آورد. جذب مشتریان جدید و ایجاد روابط قوی برای کسب و کار شما ضروری است. برنامه آموزش فروش می تواند به شرکت شما یک مزیت رقابتی بدهد.

معرفی فروش موفق

این دوره جامع برای افرادی که در فروش تازه کار هستند، برای درک کامل مفاهیم اساسی فروش، و برخی مهارت های اساسی برای تولید بیشتر و جذب مشتریان بیشتر طراحی شده است.

مسیر سریع مهارت های فروش

این دوره عناصر اصلی فروش موفق را بررسی می کند. این امر آگاهی از روند فروش و اهمیت ایجاد روابط قوی برای موفقیت درازمدت را فراهم می کند.

به کار بردن مهارت های فروش در عمل

دوره عملی تر، که در آن شما مهارت های فروش موثر را خواهید آموخت. این دوره آموزشی طراحی شده است تا به ارائه کنندگان خدمات درک درستی از شیوه های فروش خوب داده و به آن ها این توانایی را بدهد که به شکل ساختاری و مستند تغییرات فوری در شیوه های کاری خود ایجاد کنند.

آموزش مهارت های مدیریت

وقتی کسب و کار خود را شروع می کنید، یاد گرفتن مهارت های مدیریتی برای شناخت اهمیت عوامل کلیدی مانند ارتباط، کار تیمی و ساختار شرکت ضروری است. شما باید مهارت های ضروری مانند نحوه هدایت و مدیریت یک تیم، نحوه مواجهه با کارکنان، نحوه ارتباط موثر و چگونگی تصمیم گیری درست را بیاموزید.

مدیریت عملکرد: پایه واساس

این کارگاه فشرده به شما مهارت های عملی در مدیریت دیگران را به شما آموزش خواهد داد. این کارگاه به هشت واحد تقسیم می شود که همه موضوعات از سبک های رهبری و مدیریت تا مدیریت عملکرد از طریق انگیزه، مربیگری و تنظیم اهداف هوشمندانه را پوشش می دهد.

مدیریت عملکرد: فراتر از مبانی

این دوره دقیق تر بوده و برای توسعه مهارت های عملی فراتر از مبانی طراحی شده است. پنج واحد اول، درکی را از هیئت نمایندگان، ارتباطات، ابراز وجود، پرخاشگری و کنش پذیری، به عنوان مبنایی برای درس های ارائه بازخورد و مشاوره عملکرد (مدول ها ۶-۷) ایجاد می کنند. واحد هشتم برای یادگیری نحوه برخورد با شرایط دشوار از طریق مطالعات موردی ایجاد شده است، در حالی که آخرین مورد روی برخی نکات و ایده های عملی برای توسعه مهارت های مدیریت تمرکز دارد.

آموزش مهارت های مالی کسب و کار

تبدیل شدن به یک مدیر چالش های جدیدی را به وجود می آورد و شاید یکی از بزرگترین آن ها درک مشکلات مالی باشد. اکثر نقش های مدیریتی عبارتند از بررسی اسناد مالی، تجزیه و تحلیل عملکرد مالی و مدیریت بودجه. انتظار می رود که شما عملکرد مالی سازمان را به تیم خود انتقال دهید تا با آن ها در مورد چگونگی پاسخ به مسائل مالی، برنامه ریزی و کار با بودجه و حتی ایده ایجاد کسب و کار جدید برای سرمایه گذاری گفتگو کنید. اگر پیش زمینه ای در امور مالی نداشته باشید، این امر می تواند چالش برانگیز باشد. شما نیاز به درک امور مالی کسب و کار دارید تا بتوانید در کسب و کارتان به موفقیت دست پیدا کنید.

مسائل مالی برای مدیران غیر مالی

این دوره بسیار کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا ترس از مسائل مالی را در خود از بین برده ودر درک مسائل مالی اعتماد به نفس پیدا کنید چون که مربوط به کسب و کار شما است. همچنین شما را در درک زبان مورد استفاده حسابداران و نحوه قرار دادن صورتهای مالی در کنار هم یاری می دهد. به طور عملی، بیانیه های مالی یک سازمان و نحوه خواندن و درک آنها به همراه مفاهیم حسابداری اساسی مانند ترازنامه، سود و زیان، جریان نقدی و بودجه توضیح داده خواهد شد.

آموزش مهارت های نرم

گاهی اوقات از آن به عنوان مهارتهای بین فردی یا اجتماعی یاد می شود، مهارت های نرم شامل مهارت های عمومی و غیر فنی است که توانایی شما در برقراری ارتباط تعیین کرده ، روابط خوبی را ایجاد می کند و زمان شما را به طور موثر مدیریت خواهد کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، این مهارت ها به همان اندازه مهارت های سخت بسیار مهم هستند. افرادی که دارای طیف گسترده ای از مهارت های فنی در صورت عدم داشتن مهارت های بین فردی، نخواهند توانست بر مبنای بهترین توانایی هایی خود عمل کنند.

مهارت های نرم افزاری قابل انتقال هستند و می توانند آموخته یا بهبود داده شوند. آنها مربوط به یک کار خاص نیستند و می توانند در بسیاری از حرفه ها یا صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند و به شما کمک کنند که عملکرد و موفقیت شغلی خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

ایجاد انگیزه از راه درست

مدعی بودن به معنای اطمینان به خود و داشتن اعتماد به نفس بدون پرخاشگری است. بسیاری از ما در گفتن به افراد دیگر راجع به این که ما نمی توانیم کاری را انجام دهیم مشکل داریم، حتی اگر گاهی اوقات، گفتن نه کاملا ضروری باشد. آنها یا اصلا چیزی نمی گویند و یا با کارهایی که نمی خواهند انجام دهند موافقت میکنند. این دوره مبانی ابراز وجود را پوشش می دهد – معنی آن و چالش هایی که مردم درهنگام ابراز وجود با آن مواجه می شوند. شما تکنیک هایی را یاد خواهید گرفت که به شما در درخواست کردن کمک میکند. همچنین یاد می گیرید که چگونه به صورت مناسب به خواسته های غیر منطقی بگویید “نه”. شما یاد خواهید گرفت چگونه با یک روش مطمئن و مثبت،از طریق تمرکز روی رشد یک سبک شخصی ارتباط برقرار کنید،که به شما، همکاران و سازمان شما کمک خواهد کرد.

مدیریت موثر زمان

همه کارآفرینان موفق سه چیز مشترک دارند: یک ذهن درخشان، این که هرگز تسلیم نمی شوند و توانایی مدیریت موثر زمان. “مدیریت زمان” روشی ست که با آن شما سازماندهی و برنامه ریزی می کنید که چه مدت زمانی را به فعالیت های خاصی اختصاص دهید. ممکن است صرف کردن زمان با ارزش برای یادگیری در مورد مدیریت زمان، به جای استفاده از این زمان برای کار کردن اشتباه به نظر برسد، اما منافع آن بسیار زیاد است.

این دوره آموزشی درباره مدیریت زمان به شما انواع تکنیک های اثبات شده را نشان خواهد داد که شما را قادر می سازد بیشترین استفاده را از روز کاری خود داشته باشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کار خود را اولویت بندی کنید، چگونه برنامه ریزی کنید، چگونه به طرز موثری کارها را محول کنید و در کل چگونه به خوبی سازماندهی کنید.

مهارت های برقراری ارتباط موثر

مهارت های ارتباطی موثر برای موفقیت در بسیاری از جنبه های زندگی اساسی است، اما برای رشد کسب و کار شما، آنها کاملا حیاتی هستند. ارتباطات یک فرایند پیچیده است که بیشتر از گفتن یک سری از کلمات می باشد. ما در واقع اطلاعات را بیشتر با استفاده از سیگنال های غیر کلامی مثل حرکات، بیان صورت، زبان بدن و نمایش احساسی دریافت می کنیم، حتی ظاهر ما نقش مهمی در انتقال پیام دارد. سرمایه گذاری در یک دوره آموزش مهارت های ارتباطی به شما کمک خواهد کرد تا یاد بگیرید که چگونه پیام ها را به شیوه ای روشن و صریح انتقال دهید و آنها را به مخاطبان خود برسانید.

در دوره های MBA و DBA  شما یاد خواهید گرفت که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید، و همچنین متوجه تاثیر آن مهارت های ارتباطی روی دیگران خواهید شد. شما یاد خواهید گرفت چگونه یک ارتباط گر ماهر باشید و موانع ارتباطات را از بین ببرید؛ شما بعضی از مهارت های گوش دادن و چگونگی سوال کردن به روش درست را خواهید آموخت. همچنین، یکی از واحد ها ژست ها و احساسات زبان بدن را پوشش می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *