دلایل خرید نکردن مشتری در کسب و کار

مزرعه کارآفرینیآیا مشتریان شما کم هستند؟ (خرید نکردن مشتری)

هنگامی که کسب و کاری را شروع می کنید یکی از هدف هایی که دارید رشد نام تجاری و فروش بیشتر محصولاتتان می باشد و به دنبال روش هایی برای افزایش مشتریان می باشید. شاید در برخی کسب و کارها خرید نکردن مشتری ها منجر به شکست در تجربه کارآفرینی یک فرد شود.

وفاداری مشتری یک فرآیند مهم برای شهرت مثبت کسب و کار است. اگر مشتریان راضی باشند (یا حتی از آن لذت ببرند)، شانس گرفتن کسب و کار بیشتر از آنها بسیار ساده تر می شود. بنابراین، برای هر کسب و کار لازم است که تصویری را که در نظر مشتریان ایجاد می کند، درک نماید. اگر می خواهید بدانید که مشتریان شما وفادار هستند و چگونه نام تجاری خود را می بینند، می توانید این ۵ سوال را از خود بپرسید.

مهم ترین دلایلی که باعث کم شدن مشتریان می شوند

آیا مشتریان شما راضی هستند؟

نگاهی به رضایت مشتریان شما یک قطعه از پازل است هنگامی که ماموریت شما برای درک وفاداری برند است. در نظر بگیرید که چگونه مشتریان خود را با محصولات یا خدمات خود راضی خواهید دید ، باید عملکرد تیم خدمات مشتری را زیرنظر داشته باشید. اگر میخواهید مردم در آینده با شما در ارتباط باشند، اطمینان حاصل کنید که همیشه برای آنها احترام قائل هستید. هنگامی که شما یا تیم خود اشتباه می کنید و منجر به تجربه منفی مشتری می شود، باید صادق باشید و به آنها کمک کنید.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که مردم بیشتر احتمال دارد که نظرات منفی را بیشتر از نظر مثبت ارسال کنند. سعی کنید یک پاداش کوچک برای تشویق مشتریان خود برای بازخورد صادقانه در مورد کسب و کارتان ارائه دهید. هر دو بازخورد مثبت و منفی را در حساب خود برای رشد کسب و کار خود و همچنان با توجه به نیازهای مشتریان خود بکار ببرید. راضی نبودن مشتری مهم ترین عامل خرید نکردن مشتری می باشد که شما باید دلیل این موضوع را با بازخوردها و رفتار آن ها جویا شوید.

آیا مشتریان شما به برند شما اعتماد دارند؟

همانطور که مردم می خواهند از مارک های مورد اعتماد خود خرید کنند ، اطمینان حاصل شود که نام تجاری شما قابل اعتماد باشد، شهرت نام تجاری شما شگفت انگیز خواهد بود. به استثنای اینکه مشتریان شما می توانند به شما اعتماد کنند و شما را حفظ کنند، هیچ دلیلی دیگری جز اعتماد برای پول دادن به شما نخواهند داشت و کسب و کار شما به عنوان یک نتیجه نا اعتمادی می تواند ناکام بماند. به طور خلاصه، همیشه وعده هایی را که انجام می دهید، حفظ کنید؛ مزایا یا ویژگی های محصولات خود را هرگز اغراق نکنید و احترام به سیاست ها و ارزش های شرکت را برای مشتریان خود جهت ایجاد اعتماد سازی داشته باشید.

آیا شما یک حس باکیفیت را برای مشتریان ایجاد کرده اید؟

مردم از نام تجاری و محصولاتی که شما می فروشید فکر می کنند، شما می خواهید آنها را در حسن نیت مشاهده کنید. به عبارت دیگر، مشتریان شما منافع خود را در ذهن دارند و شما در تلاش برای ارائه راه حل های با کیفیت بالا هستید. اگر چه ایجاد اعتبار نام تجاری شما می تواند چندین سال طول بکشد، و در صورت حرکت اشتباه می توانید آن را در عرض چند ثانیه نابود کنید. مردم از همه چیزهایی که شما انجام می دهید، فروش و انتشار برای تعیین ارزش ها و نوع خدماتی که می توانند از شما انتظار داشته باشند، برداشت می کنند.

تا زمانی که شما در تلاش برای ارائه خدمات به افراد با پشتیبانی اختصاصی و محصولات با کیفیت بالا هستید، با ایجاد اعتماد به نفس زیادی روبرو خواهید شد. شما می توانید از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی قدردانی خود را نشان دهید یا حتی آن ها را با ارسال پیشنهادات شخصی خود و با تشکر یاد کنید. اگر شما نیاز به الهام بخشیدن به عامل “wow” در کسب و کار خود دارید، این مقاله را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که ایجاد یک تصویر محترم، یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اگر شما بخواهید انگیزه خود را حفظ کنید، بر موفقیت بلند مدت خود تمرکز کنید.

کیفیت درک شده مارک شما چیست؟

اگر شما می خواهید کسب و کار خود را برای زنده ماندن در یک بازار شلوغ، برای کنار آمدن با رقبای خود پیدا کنید. هنگامی که خریداران خرید می کنند، می خواهند بدانند که این شرکت به آنها یک محصول با کیفیت می دهد که به هدف مورد نظرش خدمت می کند.

اگر میخواهید کیفیت درک شده خود را بهبود ببخشید، باید با صرف پول بیشتر بر روی محصولات یا خدمات که شاید در کوتاه مدت به بودجه شما صدمه بزند، اما در بلند مدت به سود شما خواهد رسید بر کیفیت مارک خود بیافزاید. مردم برند خود را در رقابت انتخاب می کنند و شما باید همیشه در رقابت با رقیبان خود باشید.

ارزش درک شده محصول شما چیست؟

مشتریان وقتی که می خواهند بهترین نتایج ممکن را بدست آورند، نام تجاری شما را درک می کنند. بعضی از مردم فکر می کنند که ارائه محصولات با کیفیت بالا یا خدمات مناسب به اندازه کافی برای افزایش ارزش درک آنها کافی است. علاوه بر اینکه باید محصولات مناسبی داشته باشید، محصولات شما نیز باید قیمت عادلانه داشته باشد. مهم نیست چقدر انتظار می رود مردم از شما خرید نمایند، شما همیشه می خواهید که آنها احساس نمایند یک معامله خوب انجام داده اند.

اگر شما از طریق یک پلت فرم آنلاین به فروش می رسید، یکی از عوامل اصلی که مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می دهد این است که چگونه محصول خود را به آنها توصیف و ارائه می دهید. نگاه و احساس محصول در وب سایت شما تأثیری بر ارزش درک شده دارد.

با برجسته کردن مزایای محصول ، ارزش درک شده محصولات و برند کلی شما را افزایش می دهد و شما هیچ مشکلی با مردم نخواهید داشت. تا زمانی که می توانید یک دلیل منطقی برای انجام این کار نشان دهید، می توانید قیمت های خود را بدون از دست دادن مشتری افزایش دهید. در دنیای مجازی، نمایندگی بهتر از محصول شما می تواند به نقطه قیمت بالاتر برسد.

افکار نهایی

اگر شما می خواهید نام تجاری خود را در طول زمان بالا ببرید، ایجاد وفاداری به نام تجاری یک عامل مهم است که شما نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. با پاسخ دادن به ۵ سوال بالا می تواند به شما در کشف نام تجاری خود کمک نماید. اگر شما بتوانید اعتماد و احترام مشتری را کسب کنید، حتی اگر رقبای زیادی در دسترس وجود داشته باشند، مشتری ها با شما همکاری می کنند و خرید نکردن مشتری را کمتر خواهید دید.

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *