۱۰ روش برای فروش قدرتمند در کسب  و کار

مزرعه کارآفرینیبه عنوان یک فروشنده، باید با فازهای منفی هر روز به طور مرتب مقابله کنید. به هر معامله ای که نزدیک هستید، تماس های بی پاسخ و چشم انداز بی علاقه از سمت مشتریان وجود دارد. این که مشتری های از “هیچ” عبور کنند و به “بله” برسند می تواند سخت باشد. اما این راهنمایی های فروش می تواند در کار روزانه شما یک تفاوت واقعی ایجاد کند، و به فروش قدرتمند شما کمک کند.

“آماده برای مبارزه با تفکر متعارف”

فروش امروزه در مورد چالش کشیدن تفکر متعارف است. شما باید مصاحبه ای داشته باشید تا بتوانید چشم اندازها را تغییر دهید. چشم اندازهای خود را ارزشمند آموزش دهید و نگران نباشید آنها را به چالش بکشید.

“فروش مثل یک صنایع”

همانطور که یک دکتر درمان انجام می دهد، فروش را مانند یک کار دست درمان کنید. هنگامی که شما به دفتر دکتر می روید، یک صندوق باارزش را مشاهده خواهید کرد، آنها همیشه در حال یادگیری، بهبود و مطالعه روش های جدید پزشکی هستند. همان نگرش را باید به فروشندگان در نظر بگیرد که چه مقدار فروش در طول زمان تغییر کرده است. فروش حرفه ای بیش از هزاران سال از زمان وجود آن پیشرفت کرده است، اما هنوز بسیاری از شیوه های قدیمی را دنبال می کنند. اگر تمرکز خود را بر روی توسعه آن به طور مداوم تمرکز کنید، تنها می توانید مهارت فروش را تجربه کنید.

“فروش راه حل محصول نیست”

مردم وقتی یک محصولی را خریداری می نمایند، قصد در برطرف کردن یک مشکل دارند. هر کسی که تا به حال برای خرید تصمیم گرفته است در حال حاضر یک مشکل دارد. اگر مردم نمی توانند ببینند که چگونه مشکلاتشان با آنچه که شما ارائه می کنید حل خواهد شد، وقت خود را هدر ندهید و مزایای محصول خود را برای آن ها بیان کنید.

فروش قدرتمند یعنی ارائه راه حل به معنای تمرکز بر مزایایی است که محصول می تواند ارائه دهد و چگونگی آن با نیازهای احتمالی مشتری شما مطابقت داشته باشد. به عنوان یک فروشنده حرفه ای، شما باید مشکل خود را شناسایی کنید، مزایایی را ارائه کنید و توضیح دهید که چگونه محصول شما آن را حل خواهد کرد.

” به رقابت با رقبای خود بپردازید”

رقابت با رقبای شما باعث تحریک مشتریان می شود و رقابت سالم شما می تواند ضعف رقبای شما را به رخ بکشد. آنچه شما در مورد رقابت خود می گوئید، بازتابی از شخصیت شما نزد مشتریان است. این بر روی درک مشتری از شما تاثیر می گذارد و می تواند بر روی اینکه آیا آنها تصمیم به حرکت به جلو دارند یا نه، تاثیر گذارد باشد.

“فروش قدرتمند یعنی اندازه گیری تلاش های شما”

آیا شما پاسخ این سؤالات را می دانید: چگونه بسیاری از تماس ها را انجام می دهید؟ چند مکالمه دارید؟ چه تعداد مکالمات منجر به یک فرصت فروش واقعی می شود؟ و چه تعداد از این فرصت ها را تبدیل به هدف می کنید؟ شما نمیتوانید فروش خود را بدون دانستن معیارهای فروش قدرتمند نمایید. هنگامی که مهمترین معیارهای خود را کشف می کنید، می توانید آنها را به طور مداوم در طول زمان بهبود بخشید.

“برای کسب و کار خود بپرسید”

اگر تقاضا نکنید، نمی توانید معامله ای را انجام دهید بنابراین، عادت به پرسیدن در پایان هر تماس فروش یا جلسه، باعث افزایش روند فروش می شود. درخواست یک سؤال ساده از طرف مقابل، ترفند مناسبی برای فروش قدرتمند است. «آیا می توانیم قدم بعدی را برنامه ریزی کنیم؟» همیشه گام بعدی را برنامه ریزی کنید (مانند جلسه بعدی، تماس تلفنی دوم).

“فروش قدرتمند با آگاهی از محصول”

هدف اصلی شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای یک کارشناس محصول است. مشتری نیاز به احساس اعتماد به نفس در شما و محصول دارد، پس مطمئن شوید که شما آن را در داخل و خارج از آن بکار می گیرید. طبیعی بودن و اعتماد به نفس، یک جنبه حیاتی از فروش است. حتی اگر از صحبت کردن با مشتریان هیجان داشته باشید، بسیار مهم است که محصول را کاملا درک کنید و آن را برای مشتری با جزییات کاملی بیان کنید. تسلط داشتن بر محصولات یکی از رموز فروش بیشتر می باشد.

” برای فروش قدرتمند از رد شدن نترسید”

رد ادعا و غلبه بر این احساسات منفی برای موفقیت در فروش بسیار مهم است. چگونگی برخورد با رد شدن، یک مسئله مهم است. به یاد داشته باشید که هر یک از فروشندگان، رد شدن رازیاد تجربه می کنند. شما نمی توانید در هر معامله برنده شوید، بنابراین نباید نگران باشید که یک مشتری آینده نگر به شما می گوید نمی خواهم. میزان نزدیک بودن یک مشتری به محصول حدود ۲۵٪ است، یعنی برای هر “بله” که می خواهید باید سه “نه” را بدست آورید. بنابراین هر زمان که این کلمه دو حرفی ترسناک را می شنوید، فقط آن را بچرخانید و به فرصت بعدی بروید.

“استفاده از فروش انعطاف پذیر”

به عنوان یک فروشنده موفق، شما باید انعطاف پذیر باشید و رویکردهای فروش خود را طوری تنظیم کنید تا با نیازهای فردی مشتری مطابقت داشته باشد. این مهارت به عنوان فروش انطباق شناخته می شود. برای این روش، شما باید مطمئن و قادر به استفاده از انواع سبک های فروش باشید. چالش این است که با رویکرد مناسب به مشتری مناسب مطابقت داشته باشید. بهترین راه برای رشد در فروش، انطباق است.

“از طریق اعتراض های مشترک فکر کنید”

از طریق هر وضعیتی که می تواند در طول روند فروش اصطکاک ایجاد کند فکر کنید. لیست اعتراض های رایج و نارضایتی ها را در مورد محصول خود را پاسخ بدهید. بودجه، زمان و نگرانی های خطراتی همیشه مطرح می باشند. با این اعتراضات با ارزش یاد بگیرید که در اطراف آنها حرکت کنید و مشروعیت خود را کاهش دهید. آمادگی برای پاسخ دادن به این سوالات دشوار با استدلال های مبتنی بر شواهد و نمونه های آن است.

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *