۵ راه برای ایجاد فاکتور WOW در مشتریان

مزرعه کارآفرینیعواملی که باعث ایجاد فاکتور WOW در مشتریان می شود

فاکتور WOW یک اصطلاح عامیانه معمول در کسب و کار است که اغلب نشان می دهد که یک شرکت توانسته بالاتر از انتظارات مشتری را در ارائه یک محصول و تجربه خدمات عالی برای آن ها ارائه دهد. وقتی مشتریان یک کسب و کار WOW می گویند، یعنی این کسب و کار برای آن ها مزیت هایی جالبی داشته است.

در اینجا برخی از الهامات است که ممکن است به شما کمک کند که عامل WOW خود را توسعه دهید را بیان می کنیم.

۱) امضا شده و مهر و موم شده !

شاید برایتان جالب باشد که یک یادداشت دست نویس باعث هیجان زدگی مشتریان شود، رد هنگام ارسال سفارشات مشتریان خود می توانید با ایجاد یک دست نوشته شخصی و سفارشی شده واکنش جالبی از مشتری را دریافت کنید. ” با تشکر از شما، جیسون کرلی ، من امیدوارم که از خرید خود لذت ببرید! “

شاید این اولین باری باشد که تا به حال یک یادداشت دست نویس از یک شرکت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. برای صاحب کسب و کار، به این معنا است که گذاشتن زمان اضافی برای هر سفارش ارزش آن را دارد.

۲) در فاکتور WOW بسته بندی نصف محصول است

در سال ۲۰۱۶، ۵۱ درصد خریداران خرید خود را آنلاین انجام دادند. با این وجود، محصولات باید به مصرف کننده منتقل شوند که نیاز به انواع مختلف بسته بندی محصول دارد. با استفاده از بسته بندی منحصر به فرد و خلاقانه، باعث ایجاد یک احساس هیجان انگیز در هنگام باز کردن بسته برای ایجاد لحظه به یاد ماندنی نزد مشتری شوید. به عنوان مثال، زمانی که از یک جواهرساز محلی سفارشی دادم، آن را در یک کیسه طناب کوچک قرار داده بودند که در یک جعبه براق ظاهر شده بود. و با یک بروشور کوچک در مورد شرکت و چند برچسب آن را برای من ارسال کردند. باید تجربه سرگرم کننده بودن را در هنگام دریافت محصول برای مشتریان خود ایجاد کنید. فکر کردن در خارج از جعبه (و یا در داخل جعبه) هنگام ارسال بسته می تواند به ایجاد فاکتور WOW شما کمک کند.

۳)فاکتور WOW را با جلب اعتماد مشتریان ایجاد کنید

گاهی اوقات به سادگی، جلب اعتماد مشتریان می تواند یک راه عالی برای WOW آنها باشد. این لحظه WOW را با مثالی توضیح می دهیم، احمد، که یک لامپ را از یک شرکت کالای خانگی خریداری کرده بود، پس از باز کردن متوجه شد که یکی از نگهدارنده ها کمی آسیب دیده است. او با این شرکت ارتباط برقرار کرد، در حال تماس از این واقعیت که او مجبور به بسته بندی و حمل این اقلام بزرگ و گرانبها به فروشگاه باشد هراس داشت. اما در تعجب او، آنها به سادگی یک چراغ جدید فرستادند و به او گفتند، با کمال شرمندگی متاسفیم که این اتقاق رخ داده است. این شرکت حتی برای اثبات درستی قضیه چیزی تقاضا نکرد، آنها فقط آن را برای مشتری خود به آسان ترین روش ممکن انجام دادند. کدام مشتری را می توانید پیدا کنید که در این لحظه احساس “WOW” را از خود بروز ندهد و شما را به دوستان و اقوام خود معرفی نکند!

۴) برای ایجاد فاکتور WOW یک هدیه بدهید

مردم عاشق چیزهای رایگان هستند، اما تاثیر گذارتر نیز دریافت هدیه ای غیر منتظره و متفکرانه می باشد. یکی از دوستان من، دندانهای عقل خود را در سال گذشته گرفته بود. در حالی که استخراج دندان های عقلانی بیشتر دردناک بود، آنچه واقعا ما را تحت تأثیر قرار داد، کارتی بود که در روز بعد از آن دریافت کردیم. در پوشه کارت هدیه ۱۰ دلاری برای ماست یخ زده بود. توجه داشته باشید دندانپزشک گفت که ماست یخ زده کمک می کند تا سموم خود را کم کنید. شما می توانید واکنش ما WOW  تصور کنید، زیرا این هدیه ای مناسب برای این مناسبت بود.

۵) سخنرانیها

فاکتور WOW نیز می تواند در طول ارائه و سخنرانی برای یک کسب و کار که در آن شرکت برند، محصول یا خدمات خود را ارائه می دهید یا در ارائه های تبلیغاتی که در آن یک فروشنده با استفاده از پشتیبانی تصویری به منظور افزایش اطلاعات خود است رخ دهد. با اضافه کردن تصاویر قدرتمند، پشتیبانی صوتی و تصویری چشمگیر، و یا دیگر لمس های غیر معمول به ارائه کسب و کار، شما می توانید مخاطبین خود را به نقطه ای که آنها احساس می کنند مجبور به پاسخ دادن و یا عمل است را تحت تاثیر قرار بدهید.

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *