۶ مهارت کاربردی که هر کارآفرین جوان نیاز دارد

مزرعه کارآفرینیعلاوه بر ویژگی هایی مانند استقامت و جاه طلبی، داشتن مهارت کاربردی در تکنولوژی می تواند به شما در برقراری ارتباط با مشتریان و کسب و کار شما به سطح بعدی کمک کند. خوشبختانه دانش آموزان و دانشجویان امروز در این عرصه از مزایایی برخوردارند چراکه به عنوان «بومیان دیجیتال»، آنها با محصولات جدیدی که دنیای حرفه ای را شکل می دهند رشد کرده اند.

حتی اگر شما با برخی از اصول آشنا هستید، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که یک کارآفرینان می تواند از تکنولوژی برای گسترش مهارت های خود استفاده کند.

همانطور که تکنولوژی به طور فزاینده ای مهم و ضروری می باشد، مهارت های خاصی برای کارآفرینان مشتاق در این زمینه وجود دارد.

ارتباط

دانستن چگونگی ارسال یک ایمیل یا ایجاد یک پاورپوینت، مهارت کاربردی و اساسی است، تمرکز بر پیدا کردن راه های جدید برای بهبود ارتباطات خود با مشتریان و سرعت گردش کار خود را افزایش دهید. برگزاری جلسات تجاری مجازی و برقراری تماس تلفنی، اخلاق در کسب و کارهای مدرن است، بنابراین برای کارآفرینانی که در حال پیشرفت هستند، باید از فناوری های نوظهور مطلع شوند.

با این حال، ارتباطات در تماس مستقیم با مخاطب و یا مجازی متوقف نمی شود. ارتباط پیام کسب و کار شما نیز حیاتی است. اطمینان حاصل کنید که شما دانش جامع از ابزار ارائه را دارید، بنابراین شما می توانید هدف برند خود را به طور موثر به مشتریان به طور یکسان نشان بدهد. توانایی شما برای ارتباط برقرار کردن به ظرفیت شما برای موفقیت بستگی دارد، اگر هیچ کس نمی تواند پیام شما را درک کند، هیچ کس به ایده شما هم نمی رسد. علاوه بر این، پرورش مهارت های ارتباطی خود را به شما در برقراری ارتباط با کارکنان بالقوه با مهارت های مشابه کمک می کند. یک تیم ارتباطات با تکنولوژی بالا می تواند در آینده یک شرکت قدرتمند ایجاد کند.

کدگذاری

افرادی که می توانند از طریق یک سیستم به اینترنت دسترسی پیدا کنند، کم نیستند و اینترنت گردی را مهارت خاصی نمی توان نامید. آنچه واقعا می تواند شما را از کاربران تکنولوژی استاندارد جدا کند، مهارت در برنامه نویسی است. برنامه نویسی فرایند ارائه یک وب سایت یا برنامه کامپیوتری با آموزش یا ارتقاء اضافی است. حتی با یادگیری برنامه نویسی پایه، توانایی شما را برای انطباق با دنیای در حال تغییر فن آوری بیشتر می شود.

علاوه بر این، یادگیری مهارت کاربردی کد به شما امکان می دهد راه خود را در اینترنت بسازید. به جای پرداخت به شخص دیگری برای ایجاد وب سایت خود یا حفظ وبلاگ و درج محصولات خود ، شما قادر به انجام همه چیز خودتان خواهید بود. اگر بتوانید، یک کلاس برنامه نویسی را به برنامه های خود اضافه کنید، یا یک دوره شبانه بگیرید یا یک سمینار آخر هفته شرکت کنید خیلی مفید خواهد بود. هنگامی که شما با ذهنیت مناسب به اینترنت نزدیک می شوید و کنترل آنچه را که می توانید برای محصولات . حدمات خود انجام دهید، آسمان موفقیت برای شرکت شما مناسب است.

مهارت کاربردی بانکداری و حسابداری

هنگام ساختن شرکت شما باید از بانکداری آنلاین و حسابداری برای امور مالی سازمان خود استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی پیگیری و ذخیره اسناد مهم مالی را انجام دهید. حسابداری آنلاین، سردرد را کاهش می دهد و ضمانت را کاهش می دهد؛ در صورتی که شما به صورت آنلاین بانک را ایجاد می کنید، آن را نیز  روشن و قابل شناسایی می سازد. علاوه بر این، تکنولوژی نه تنها برای ردیابی امور مالی شما مفید است، بلکه برای فروش محصول و خدمات شما نیز مفید است. به عنوان مثال، اگر شما شرکت خود را با یک گزینه پرداخت آنلاین تجهیز کنید، محصول و کسب و کار خود را به طیف گسترده ای از مشتریان بالقوه نشان داده اید.

مهارت کاربردی مدیریت رسانه های اجتماعی

این روزها، هر کس دارای یک حساب کاربری Instagram یا توییتر می باشد. این بدان معنی است که اگر شما یک کارآفرین هستید باید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتقاء محصول خود، راهی برای ایستادگی کردن پیدا کنید.

رسانه های اجتماعی مکان مهمی برای ارزیابی رقابت شما، تکنیک های بازاریابی جدید و قدردانی از مشتریان می باشند. به روز رسانی سیستم عامل های اجتماعی خود را در پیشرفت کارآفرینی خود، و مخاطبان خود در یک راه سرگرم کننده و خلاق را درگیر کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک وبلاگ در مورد امنیت اولین نام دامنه وب سایت خود بنویسید، یا یک ویدیو در مورد نحوه برگزاری جلسه اول خود و یا نمایشی عکاسی از محصولات و محیط کار خود را ایجاد و به نمایش بگذارید.

بازاریابی موبایل

گام بعد از بازاریابی رسانه های اجتماعی بازاریابی موبایل است. کل دنیا در حال حرکت است، بنابراین شرکت شما باید آن را دنبال کند. ایجاد یک رابط تلفن همراه با کاربران باعث دسترسی راحت به محصولات و خدمات شما برای ایجاد جهش از موفقیت شهر کوچک به شهری پرفروش و بزرگ ضروری است.

علاوه بر این، بدون یک پلتفرم موبایل، شرکت شما فروش سخت و پایینی خواهد داشت، پلت فرم تلفن همراه، انعطاف پذیری و خلاقیت شما را نشان می دهد. این نیز یک شانس بسیار عالی برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما است، یک رابط تلفن همراه می تواند به شما در ایجاد بازار مناسب و پررونق در زمینه فعالیت شما کمک کند.

مدیریت داده ها

همانطور که یک کسب و کار حرفه ای در آینده گسترش می یابد، شما باید مطمئن شوید که رشد و نظارت خود را کنترل می کنید. این بدان معنی است که، حتی قبل از اینکه کسب و کارتان از زمین خارج شود، شما باید پیگیری همه چیز را که مربوط به شرکت بالقوه شما است را دنبال کنید. کامپایل تمام مخاطبین که در طول فرآیند کاری خود ایجاد می کنید، از جمله مربیان ، رسانه ها و یا حتی دوستان، یا حتی مکالمات شما می تواند برای حل یک مشکل در مرحله بعدی توسعه مفید باشد. همچنین اگر تقاضانامه ها یا کمک های مالی را درخواست می کنید، کپی هایی از این پرونده ها را نگه دارید و این فرصت ها را تا آنجا که ممکن است بازبینی کنید.

علاوه بر این، می توانید از فناوری ابری استفاده کنید تا همه عکس های تبلیغی، ایده های خود، طوفان مغزی و ارائه ها را در یک مکان مرکزی ذخیره کنیدو بدون اینکه کامپیوتر یا لپ تاپ با حجم زیادی از داده ها را باخود حمل کنید در هر حالتی از هر مکانی به آن دسترسی پیدا کنید. Google Drive و Evernote گزینه های بزرگی هستند، به ویژه از آنجایی که آنها همکاری را تسهیل می کنند.

یاد گرفتن این ۶ مهارت کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را در پای راست خود راه اندازی کنید!

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *