۸ مهارت برای کارآفرینی موفق

مزرعه کارآفرینیبرای تبدیل شدن به کارآفرین موفق نیاز به این توانایی ها دارید

اگر واقعا میخواهید به عنوان یک کارآفرین موفق شوید، باید در زمان مناسب خود سرمایه گذاری کنید و مهارت کارآفرینی ارزشمندی را کسب کنید. به عنوان یک کارآفرین موفق باید نکات مهمی را در اداره کسب و کار خود بکار بگیرید تا زمینه ساز موفقیت بیشتر شما را فراهم نماید.

با یادگیری مهارت کارآفرینی در موضوع مربوط به کسب و کارتان خیلی سریع تر خواهید توانست به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید. این تقریبا سوال هر کارآفرینی می باشد و در برخی موارد باید در زندگی خود حرفه ای عمل کنید.

توانانی ها و مهارت کارآفرینی افراد موفق

توانایی مدیریت پول

به منظور مدیریت کسب و کار به طور موثر، باید بتوانید منابع مالی را مدیریت کنید. به عنوان یک رهبر باید بدانید که کدام پول هر ماه صرف کجا می شود؟ و یا آیا شما بیشتر از بودجه خود صرف منابع مالی می کنید؟ بزارهای بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند پول را مدیریت کنید. با به دست آوردن منابع مالی شخصی و روش هایی برای افزایش آن باید به خوبی از منابع مالی که مهم ترین گام برای راه اندازی یک کسب و کار هستند استفاده کنید.

توانایی تولید محصول

اگر نمی توانید مولد باشید، کارآفرین موفق نخواهید بود. کارآموزان تمام وقت هر هفته به طور متوسط ۵۲ ساعت کار می کنند (۱۲ ساعت بیشتر از میانگین کارمند تمام وقت). هر یک از این ساعتها باید به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد تا کسب و کار شما را به طور موثر رشد دهد. اگر تولید نکنید، ممکن است ۸۰ ساعت در هفته برای نتایج مشابه (یا کمتر) کار کنید. بهره وری به همان اندازه برای همه به دست نیامده است، بنابراین آنچه که برای شما مناسب است را پیدا کنید. آیا شما صبح بیشتر تولید می کنید؟ آیا در سکوت کامل کار می کنید؟ آیا زمان زیادی را صرف تلاش برای انجام کارها می کنید؟ راهنمایی های بیشتری در زمینه تولید مثبت پیدا کنید  و ایده های خلاقانه خود را با توجه به نیاز مخاطبان و بازار بکار بگیرید.

توانایی تشخیص نقاط قوت و ضعف

به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما لازم نیست که در همه چیز برتری داشته باشید. اما شما باید بدانید که نقاط قوت خود و نقاط ضعف شما کجا می باشد. درک درستی از این قضیه، به شما این امکان را می دهد که بهترین تصمیم ها را از لحاظ شرکای تجاری به کار گیرید، کارکنانی که استخدام کرده اید و کسب و کاری را که دنبال می کنید. با تجزیه و تحلیل شخصی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف خود و فرصت ها و تهدیدات شروع کنید.

توانایی استخدام افراد موثر

هنگامی که نقاط ضعف خود را می دانید، باید بدرستی جهت تقویت تیم خود برای استخدام گام بردارید، این یکی از مهم ترین مهارت هایی است که کارآفرین می تواند داشته باشد، زیرا یک شرکت تنها به اندازه و واسطه کارکنانش خوب است. داشتن افراد عالی در تیم خود به شما امکان دسترسی به نقاط قوت جدید و همچنین ایجاد یک فرهنگ سازمانی را می دهد که مردم بخواهند بخشی از آن باشند. بهترین شیوه برای استخدام کارمندان برتر برای راه اندازی خود را بررسی کنید.

توانایی فروش

فروش یک کار دشوار است، اما اگر قصد دارید به سمت راه اندازی یک کسب وکار موفق بروید، باید بتوانید معامله را ببندید. اغلب مردم تصور می کنند که می توانند به راحتی کارهای تبلیغاتی خود را برای رشد کسب و کار خود و جذب افراد انجام دهند و مهم نیست که آیا آنها در فروش خوب نیستند. به همین دلیل است که بسیاری از استارتاپها زیر پا گذاشته میشوند. مدتها قبل از اینکه شما محصول یا خدمات خود را به مشتریان بفروشید، باید مفهوم کسب و کارتان را به سرمایه گذاران بالقوه بفروشید و اگر بخواهید افراد با استعداد بیشتری را جذب کنید، باید شرکت خود را به کارمندان بالقوه تبدیل نمایید. کمپین های فروش، کارآفرینان را برای فروش سنتی تر در آینده شرکت خود آماده تر می کنند. به یاد داشته باشید، مهمترین مهارت فروش، دانستن اینکه چگونه یک راه حل را انتخاب کنید، نه یک محصول را!

برای فروش راه حل های مختلفی را به عنوان یک مهارت کارآفرینی امتحان کنید و به یک روش بسنده نکنید. باید روش های جذب مخاطب را بدرستی در کمپین های فروش اجرا کنید.

توانایی پیاده سازی بازاریابی اولیه

در هنگام شروع کسب و کارتان، کار هر بخش را انجام دهید. این به این معنی است که شما نیاز به یک درک اولیه از بازاریابی دیجیتال، از جمله  SEO، بازاریابی تلفن همراه، و تبلیغات دارید. اگر شما با این استراتژی های بازاریابی آشنا نیستید ، قبل از اینکه کسب و کار خود را راه اندازی کنید، باید آنها را حتما فرا بگیرید. ابزارها و راهنماهای فراوانی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی آنلاین را درک کنید و به کسب و کارتان در پیشرفت آن کمک کنید.

توانایی مقابله با شکست

وقتی که به موفقیت می رسید، کار تمام شده نیست. به عنوان یک کارآفرین برای اولین بار، شما باید بدانید که چگونه برای مقابله با یو پی اس و سقوط مقابله کنید. هنگامی که شما شکست می خورید، باید بتوانید آن را کنار بگذارید و تمرکز کنید که چگونه می توانید مرحله بعدی را بهتر انجام دهید. هر فرد موفق چند بار قبل از بزرگ شدن، چندین بار تجربه کرده است. شکست پایان کار تجاری شما نیست، این فقط یک درس آموخته شده است. عادت های خاصی را که به شما اجازه می دهد تا با شکست مواجه شوید را در قالب مهارت کارآفرینی فرا بگیرید.

تمایل به افزایش توانایی ها و بهبود دنیای شما

بهترین راه موفقیت در کسب و کار انگیزه است و ایجاد تغییرات مثبتی در جهان یا منطقه ای کوچک است. ایجاد یک تغییر مثبت در دنیای شما می تواند در بسیاری از جهات مثبت باشد، از ایجاد یک محصول که باعث می شود زندگی روزمره را آسان تر و یا کمک می کند تا دیگر کسب و کارهای محلی رشد کنند. ارائه ارزش واقعی چیزی است که به کسب و کار شما اجازه می دهد تا توانایی های شما بهبود بخشد. هنگامی که کسب و کار خود را بر این اولویت تمرکز می کنید، خود را در تلاش برای غلبه بر هر مانعی برای رسیدن به هدف خواهید یافت.

اجازه ندهید این لیست شما را گمراه کند. اولین گام موفقیت آمیز این است که درک کنید که چه مهارتهایی دارید و کدام یک از آن ها را ندارید. همه این مهارت ها می توانند به خوبی فرا گرفته شوند، بنابراین اگر متوجه شدید چیزی ندارید، بیرون بروید و آن را دریافت کنید! وقتی که به فروش، بازاریابی، مالی و نام تجاری روی می آورید، قبل از این که بدانید، آماده برای راه اندازی کسب و کار خود خواهید بود می توانید دوره های خود را، خودتان بیاموزید و یا از افراد اطراف خود یاد بگیرید.

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *