مهارت های مورد نیاز برای موفقیت کارآفرینان

مزرعه کارآفرینی

اگر آرزوی شروع کار خود را دارید اما می ترسید که ایده های شما به اندازه کافی اصلی نیستند یا اینکه وضعیت فعلی بازار علیه شما کار می کند ، باید بدانید که هیچ یک از این عوامل واقعاً برای کارآفرینان موفق مهم نیستند.

مارک زاکربرگ ضمن سخنرانی در دانشگاه هاروارد ، گفت که هیچ کس نمی داند چقدر می توان یک ایده را با گذشت زمان بدست آورد و حتی کوچکترین سرمایه گذاری ها می توانند به یک موفقیت بزرگ تبدیل شوند. تنها چیزی که مهم است اراده برای پیشروی و مجموعه مهارتهای خاصی است.

در اینجا لیستی از مهمترین توانایی ها و مهارت هایی که برای موفقیت کارآفرینان  باید داشته باشیم ، وجود دارد .

هدف – آرزو

هیچ چیز مانند جاه طلبی ، انگیزه طبیعی حرکت به جلو ، رسیدن به اهداف شما را به دنبال نخواهد داشت. کارآفرینان هوشمند و جاه طلب زندگی خود را برنامه ریزی می کنند و نقاط عطف کوچکی را برپا می کنند که نشان دهنده پله های سنگین به سمت عظمت است.

جاه طلبی مهم ترین مهارتی است که باید کارآفرینان موفق داشته باشند ، در هیچ شرایطی چشم انداز آینده به این خوبی ظاهر نمی شود. در شرایط بحرانی است که جاه طلبی مانند یک توربین عمل می کند که تمام مشکلات را از بین می برد و آنها را به قدرت تبدیل می کند.

اذعان

برخی از افراد موفق در کسب و کار ادعا می کنند که قدرت اطمینان یکی از مهارت های برتر است که یک کارآفرین باید ارائه دهد. به بیان ساده تر ، این توانایی است که به شما امکان می دهد تا از آنچه به آن اعتقاد دارید ، ایستادگی کنید ، اما به روشی مثبت که عمل می کنید.

 در بسیاری از مواقع مانند زمانی که مجبور هستید در مورد معامله با شریک تجاری بالقوه مذاکره کنید ، در جایی که باید برای خود و منافع سرمایه گذاری خود بایستید ، یک کاربرد عملی برای اطمینان خاطر وجود دارد. شما باید اعتقاد داشته باشید و به خود اعتقاد داشته باشید .

رهبری

موفقیت در هر نوع بنگاه اقتصادی به توانایی شما در هدایت تیم در راستای چشم انداز شما بستگی دارد. یک رهبر خوب قادر به برقراری ارتباط با تیم خود است. ارتباط خوب به اعضای تیم کمک می کند تا وظایف خود را درک کنند ، که برای دستیابی به نتایج مثبت ضروری است.

علاوه بر این ، وقتی کسب و کار کند می شود و بقیه تیم شروع به از دست دادن انگیزه می کنند ، وظیفه رهبری شما این است که روحیه اعضای تیم خود را بالا ببرید. سرانجام ، رهبری شامل الهام بخشیدن به افراد اطراف شما برای افزایش آگاهی در مورد شغل شما و مقیاس پذیری بازاریابی شما می باشد.

فروش

فروش یکی از مهمترین مهارتهای کلیدی است که کارآفرینان موفق باید در درون خود توسعه دهد. همه در حال فروش چیزی هستند. ما باید محصول یا خدمات خود را بشناسیم و فواید و ارزش آن را برجسته کنیم. برای موفقیت ، باید در مورد آنچه می فروشید ، پرشور و دانش باشید.

انعطاف پذیری

صاحبان مشاغل باید بدانند که دنیا به مانند چیزی که آن ها فکر می کنند ، نمی چرخد. موارد متعددی وجود دارد که می تواند شما را غافلگیر کند و شما را ملزم به کمی دلسرد شدن نماید . بعضی اوقات شما برای افزایش درآمد خود باید شیوه انجام کارها را تغییر دهید ، برخی از استراتژی های بازاریابی می توانند منسوخ شوند و بازارها در روزهای مختلف سال ، نوسانات خود را دارند.

تمرکز و پشتکار

بعضی اوقات ، تجارت می تواند کند پیش برود و به نظر می رسد ایده خوبی برای تغییر صنایع یا تغییر مفهوم تجارت شما باشد. داستان های موفقیت آمیز متعددی وجود دارد که تأیید می کنند که حتی در تاریکی ترین ساعت ها ، باید برای تحقق یک هدف ، همه سختی ها و کارها را قدم به قدم تحمل کرد . با این حال ، به محض دستیابی به هدف ، فرد هرگز نباید تمرکز خود را از دست بدهد و آن مسیر موفقیت را حفظ کند.

نتیجه

شروع از هیچ چیز و سپس رسیدن به رتبه های برتر در کسب و کار هرگز آسان نیست. با این حال ، نمونه های افراد بزرگی همچون بیل گیتس ، الون مسک و مارک زاکربرگ به ما نشان می دهد که رؤیاها علی رغم شانس ها می توانند به واقعیت تبدیل شوند. پس مانند کارآفرینان موفق عمل کنید.

 “خوب است که موفقیت را جشن بگیریم اما توجه به درس های شکست مهم تر است.”

بیل گیتس

منبع: learnparsi.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *