فراخوان ارسال آثار به جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به جشنواره ملی پژوهش‌های مهارت محور تا ۱۲ آذر ماه امسال ارسال کنند.

فراخوان

فراخوان ارسال آثار به جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور

به نقل از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، علی حسین شهریور اظهار داشت: به مناسب هفته پژوهش و با هدف ترویج و تقویت فرهنگ پژوهش محوری و تجلیل از پژوهشگران برتر و آثار منتخب جشنواره ملی پژوهش‌های مهارت محور آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود. 

وی گفت: هدف کلیدی این جشنواره ترویج فرهنگ پژوهش در حوزه مهارت آموزی، حمایت از توسعه پژوهش‌های تقاضا محور و تحول آفرین در امر مهارت آموزی است. 

وی افزود: برگزاری این جشنواره در توانمندسازی و پشتیبانی از بلوغ حرفه ای پژوهشگران، شناسایی و بهره گیری از تجارت پژوهشگران و متخصصان توانمند و همچنین زمینه سازی کاربرد نتایج پژوهش در مهارت آموزی نقش مهمی دارد. 

شهریور با بیان اینکه در این جشنواره به شناسایی، بررسی و معرفی آثار در چهار بخش کتب و منابع آموزشی مهارتی (تالیف و ترجمه)، مقالات، پژوهش ها، و پایان نامه های دانشجویی پرداخته می شود افزود: پس از داوری از آثار برگزیده و پژوهشگران برتر تقدیر خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، علاقمندان می‌توانند تا  ۱۲ آذر ماه سالجاری آثار خود را که در بازه زمانی فروردین ماه ۱۳۹۸ تا مهرماه ۱۴۰۰ تدوین یا منتشر شده است از طریق درگاه اینترنتی rpc.irantvto.ir  برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *