بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی برگزار می‌شود

بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی از ۲۶ مرداد ماه به صورت آنلاین و به مدت سه ماه برگزار می‌شود.

بوتکمپ پرورش نوآور

                          بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی برگزار می‌شود

به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، صندوق نوآوری اجتماعی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی را با هدف پرورش افراد علاقه‌مند به کارآفرینی به ویژه حوزه نوآوری اجتماعی جهت خلق ایده‌های نوآورانه و عمل در راستای مسئولیت اجتماعی برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی از ۲۶ مرداد ماه به صورت آنلاین و به مدت سه ماه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این بوت‌کمپ، در انتهای دوره گواهی معتبر دریافت کرده و فرصتی جهت کارآموزی و کارورزی نیز پیدا خواهند کرد.

همچنین این دوره فرصتی برای علاقه‌مندان به تیم‌سازی و راه‌اندازی استارتاپ‌ها در این حوزه به‌شمار می‌رود.

شرکت‌کنندگان بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی از ۳۶ ساعت دوره آموزشی آنلاین ویژه با سرفصل‌هایی تخصصی همچون نوآوری اجتماعی و کارآفرینی در عمل، اثرگذاری اجتماعی و ارزیابی آن، خلق کسب‌وکارهای نوپای اجتماعی و ۲۰ ساعت منتورینگ تخصصی جهت مهارت‌آموزی و انجام پروژه عملی و ۱۰ ساعت بازدید از مجموعه نوآوری‌های اجتماعی بهره‌مند خواهند شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و جذاب این بوت‌کمپ در کنار ارایه سرفصل‌های تخصصی کارآفرینی و نوآوری اجتماعی، وجود بخشی با عنوان انتقال تجربه کسب و کاری است که توسط افرادی همچون دکتر علیرضا نبی، اکبر رجبی و… که از سرشناسان و صاحب‌نظران حوزه کارآفرینی و کسب و کار به حساب می‌آیند ارائه خواهد شد.

کارآفرینان و نوآورانی که به دنبال حل مسایل به شیوه‌ای پایدار و ایجاد اشتغال هستند، دانشجویان علاقه‌مند به راه‌اندازی استارتاپ و سمن‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی می‌توانند در بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی شرکت کنند.

لازم به ذکر است، در انتها به برگزیده بوت‌کمپ شهریه پرداختی عودت داده خواهد شد و همچنین تیم‌های برگزیده امکان استقرار در پارک و مراکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی را خواهند داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *