باشگاه کارآفرینان نوجوان می‌کوشد نسل آینده را “کارآفرین” بار آورد

کارآفرین

 

 مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان می‌کوشد نسل آینده را کارآفرین بار بیاورد.

ایسنا: علی زندوکیلی، امروز(هفتم دی) در نشست اعضای باشگاه کارآفرینان نوجوان کرمانشاه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان، رویکرد باشگاه کارآفرینان نوجوان را برنامه ریزی برای ارتقای مهارت های نرم نوجوانان عنوان کرد و افزود: منظور از مهارت نرم این است که تلاش می کنیم تا دیدگاه نوجوانان را به مسائل تغییر داده و به آنها مثبت نگری بیاموزیم تا نگاه کارآفرینانه آنها تقویت شود.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: باشگاه کارآفرینان نوجوان به هیچ عنوان در پی آموزش مهارت‌ها نبوده و صرفا تغییر دیدگاه نوجوانان و جهت گیری آنها به سمت کارآفرینی را در برنامه دارد.

زندوکیلی با بیان اینکه باید آموزش‌های مهارتی قبل از سن ۱۸ سالگی به افراد ارائه شود چون هرچه سن افراد کمتر باشد، بازدهی آموزش‌ها بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: باشگاه کارآفرینان نوجوان می‌کوشد نسل آینده را کارآفرین بار بیاورد.

زندوکیلی با اشاره به ورود آموزش و پرورش به حوزه فعالیت باشگاه کارآفرینان نوجوان، گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان با پای کار آمدن آموزش و پرورش می‌تواند نقش آفرینی بیشتری در ایجاد روحیه کارآفرینی در دانش آموزان داشته باشد.

وی  با بیان اینکه در طول سه سال گذشته موفق به اراءه آموزش‌های کارآفرینی به قریب پنج هزار دانش‌آموز کشور شده‌ایم، ابراز امیدواری کرد: با ورود آموزش و پرورش شاهد جهش در این آموزش‌ها باشیم.

وی اشاره ای هم به آموزش ۱۶۱ مربی در مرکز تربیت مربی کرج برای ارائه آموزش‌های کارآفرینی به نوجوانان داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *