۱۹۰۰ رشته مهارتی به لیست رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شد

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال جاری هزارو ۹۰۰ رشته مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی افزوده شده و دانشگاه متناسب با نیاز جامعه به ارائه آموزش‌ها می پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارگاه آموزش تبیین سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارت آموزی امروز ۲۶ دی در هتل فرهیختگان برگزار شد.

در این نشست محسن امینی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مدل سنتی ۲۰ سال گذشته نمی توان فعالیت کرد. سند تحول و تعالی  در محور دانشگاه کارآمدی و پایدار مورد توجه قرار گرفته است. دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه تشکیل شده است و باید بتوان اقدامات را پایدارسازی و متنوع سازی کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی کشور مجموعه آموزشی دارد و این دانشگاه از مهدکودک تا دکتری برای افراد برنامه دارد.

امینی ادامه داد: درآمد شهریه ای دانشگاه در امسال قرار ۳۰ درصد باشد و افزایش درآمد غیر شهریه مورد توجه است. برای تحقق این مهم یکپارچگی شبکه و سیاست گذاری ها مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته وی اقتصاد دانشگاه نسبت به دو سال اخیر جهش داشته است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در سالجاری هزار و ۹۰۰ رشته مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش داده و متناسب با نیاز جامعه به ارایه آموزش های می پردازند.

امینی افزود: مدارس مهارتی بر روی دانش پذیری فعالیت کرده و تاکنون ۱۱۳ دانشکده مهارتی و ۱۱۶ مدرسه عالی مهارتی راه اندازی شده است، طبیعتا توسعه مدارس عالی در تحول اقتصاد دانشگاه موثر است.

به گفته وی باید بتوان با هم افزایی  جایگاه دانشگاه را ارتقا داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *