آزمایشگاه ایده‌سازی مرکز کارآفرینی شریف رونمایی شد

آزمایشگاه ایده‌سازی مرکز کارآفرینی شریف رونمایی شد
فضای جدید مرکز کارآفرینی شریف با عنوان «آزمایشگاه ایده‌سازی» با حضور برخی از مسوولان دانشگاه و یکی از مجموعه‌های پیشرو در صنعت بازاریابی و تبلیغات رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه شریف در هفته جاری میزبان نشستی با یکی از مجموعه‌های پیشرو در صنعت بازاریابی و تبلیغات بود. مجموعه‌ای که با انعقاد توافقنامه همکاری مشترک با پارک علم و فناوری شریف، فصل جدیدی از همکاری‌های مختلف را آغاز کرده است. یکی از این اقدامات، نوسازی و بهسازی فضای مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری شریف است.

این نشست با حضور دکتر حدادپور؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر بهنام طالبی رییس پارک علم و فناوری شریف، دکتر ستاری؛ معاون سابق علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس دهبیدی‌پور؛ رییس سابق پارک علم و فناوری شریف و مازیار حبیبی‌نیا مدیرعامل هلدینگ شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب و سایر مدیران این مجموعه برگزار شد.

در ابتدا مهندس علیرضا جعفر مدیر مرکز کارآفرینی شریف، اعلام کرد که این اتفاق صرفا در یک بازسازی ساده خلاصه نمی‌شود و اثری جاودانه در دانشگاه صنعتی شریف خلق می کند که علاوه بر بهسازی فضای مرکز، خاصیتی آهن‌ربایی در جذب دانشجویان و استادان فناور خواهد داشت.

پس از آن طالبی، رییس پارک فناوری دانشگاه گفت: مرکز کارآفرینی شریف نقطه شروع تمامی برنامه‌ها و نهادهای نوآورانه دانشگاه است و نقشی کلیدی در توسعه زیست‌بوم ناحیه نوآوری شریف دارد.

سپس حدادپور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به اهمیت چنین اتفاقاتی در بدنه دانشگاه اشاره کرد و گفت: ثمره و ارزش واقعی این اتفاق در سال‌های بعدی به خوبی مشخص خواهد شد.

در پایان این نشست از فضای جدید مرکز کارآفرینی شریف با عنوان «آزمایشگاه ایده‌سازی» رونمایی شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *