ارایه ایده‌های برتر کارآفرینی دانشجویی و دانش آموزی در “پردیس‌ ویکند”

ویداد آموزشی تجربی «پردیس ویکند» هم زمان با هفته جهانی کارآفرینی با هدف رشد ایده های خلاقانه دانشجویان و دانش آموزان در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

ایده

ارایه ایده‌های برتر کارآفرینی دانشجویی و دانش آموزی در “پردیس‌ ویکند”

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این رویداد که از سوم تا پنجم آذر ماه برگزار می‌شود، تعداد زیادی از برنامه نویسان، صاحبان ایده، گرافیست‌ها، سرمایه گذاران،  مدیران، بازاریاب‌ها و صاحبان استارتاپ در مدت ۵۴ ساعت به بحث و بررسی ایده‌ها می‌پردازند.

ارائه ایده، تیم‌سازی افراد، کار روی ایده، برگزاری کارگاه‌های مختلف، ارائه در حضور داوران و برنامه‌های تفریحی هیجان‌انگیز از مهمترین محورهای این رویداد است.

در نهایت ایده‌های خلاقانه برتر انتخاب و با تشکیل کارگروه‌های چند نفره عملی می‌شوند. در ساعت‌های پایانی رویداد، ایده‌های تکامل یافته به سرمایه گذاران و داوران عرضه می‌شوند تا افرادی که مایل هستند از آنها حمایت کنند.

حضور در این دوره رایگان است و متقاضیان شرکت در آن، می‌توانند از طریق آدرس https://evand.com/events/pardis-weekend برای ثبت‌نام اقدام کنند.

هفته جهانی کارآفرینی یک برنامه هماهنگ جهانی برای ترویج، تشویق، رشد و توسعه کارآفرینی است که از ۱۶ تا ۲۲ نوامبر در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا برگزار می شود. شعار هفته جهانی کارآفرینی در سال ۲۰۲۱، «ایجاد یک اکوسیستم جهانی و کارآفرینی» (Building one global, entrepreneurial ecosystem) است که در این راستا ۳۵۰۰۰ رویداد با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر در سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

پارک فناوری پردیس نیز به عنوان بزرگترین ناحیه نوآوری کشور، برنامه‌های متنوعی را برای هفته جهانی کارآفرینی در بازه زمانی۲۶ آبان تا سوم آذرماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته است. تلاش شده مردم، دانشجویان و افراد دارای پتانسیل کارآفرینی با بازدیدها، حضور در رویدادها، برنامه‌های آموزشی و شبکه سازی، بتوانند با مفاهیم و مسیر کارآفرینی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *