سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند

معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در قالب ۱۵۸ مرکز و در ۸۷ شهر به ارائه خدمات آموزشی می‌پردازد و سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نشست صمیمانه رئیس جهاد دانشگاهی با اعضای معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد برگزار شد.

حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی در جمع اعضای معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت منابع انسانی در موفقیت هر سازمانی گفت: سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی، منابع انسانی آن هستند و تلاش می‌کنیم، ضمن آشنایی با نظرات جهادگران، از این دیدگاه ها برای توسعه فعالیت‌های این نهاد بهره‌مند شویم.

مسلمی نائینی ضمن استماع گزارش تعدادی از مدیران و نیز کارشناسان، بر تعامل خوب و هم‌افزایی بین همه معاونت‌های جهاد دانشگاهی شامل آموزش و کارآفرینی، پژوهش و فناوری، هماهنگی و امور مجلس، فرهنگی و نیز توسعه منابع انسانی برای هم‌افزایی و تعامل سازنده در راستای موفقیت این نهاد و حل مشکلات منابع انسانی جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

محمد محسن غفوریان، معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی نیز در این نشست، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید گفت: این نشست اولین نشستی است که رئیس جهاد دانشگاهی با همکاران معاونت آموزش به صورت رو در رو و به شکل دوستانه و صمیمی می‌نشینند و از نزدیک با صحبت‌ها و نظرات همکاران آشنا می‌شوند.

وی در این نشست با معرفی بخش‌های ستادی معاونت آموزش و کارآفرینی گفت: در این معاونت پنج بخش مهم ستادی شامل اداره کل اعضای هیات علمی، برنامه‌ریزی و آموزش، پروژه‌یابی، اشتغال و کارآفرینی، راهبری و نظارت راهبردی و کمیسیون‌های داخلی هستند.

معاون آموزش و کارآفرینی با تشریح برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت آموزش و کارآفرینی گفت: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در قالب ۱۵۸ مرکز و در ۸۷ شهر به ارائه خدمات آموزشی می‌پردازد و سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

در این نشست برخی از اعضای این معاونت به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و موضوعاتی در زمینه مسائل کلان آموزشی و نیروی انسانی جهاددانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *